מפת הרובעים של פתח תקוה, קורונה, באדיבות דוברות העירייה

פתח תקוה כתומה, ראש העין אדומה. פורסמה מפת הרובעים

בדומה למגמה הארצית: עלייה במספר המאומתים בפ"ת ובראש העין. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון: יותר מ-300 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות נמוך מהממוצע

פורסם בתאריך: 2.1.22 14:43

בדומה למגמה הארצית, גם בפתח תקוה ובראש העין מסתמנת עלייה תלולה במספר המאומתים/חולים לקורונה, ובהתאם לכך גם עלייה בציון הרמזור. בתוך ימים בודדים הפכה פתח תקוה שהייתה צהובה לכתומה, וראש העין לאדומה.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר, ראשון, מספר החולים/מאומתים לקורונה בפתח תקוה עומד על 1,034. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 305 אחוזים. אחוז הבדיקות החיוביות בעיר עלה ועומד ארבעה אחוזים, נמוך מעט מהממוצע הארצי. ציון הרמזור של פתח תקוה עלה אף הוא בימים האחרונים ועומד 7.3, מה שמגדיר את פתח תקוה כעיר כתומה, קרובה מאוד לצבע האדום.

כמו כן, החל מהבוקר האזורים 2 (אם המושבות) ו- 9 (הדר גנים, עמישב) כתומים, בעוד כל שאר האזורים צהובים או ירוקים. המשמעות היא כי באזורים אלה לא יתקיים מתווה כיתות / גנים ירוקים, למעט מסגרות שהתחילו במתווה. בנוסף, בתיכונים וחטיבות ביניים באזורים אלו כיתות שאחוז בעלי תו ירוק (מחוסנים / מחלימים) בהן מתחת ל 70% יעברו ללמוד מרחוק.

גם בראש העין יש עלייה מדאיגה, העיר שהייתה צהובה עד לפני מספר ימים הפכה לאדומה, עם ציון רמזור של 7.6. מספר החולים/מאומתים לקורונה בראש העין עומד על 262, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 315 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות לעומת זאת, עומד של שלושה אחוזים ונמוך מהממוצע הארצי.

 

 

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שבת) 4,197 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 110, מתוכם 45 במצב קריטי ו-17 מחוברים לאקמו. אחוז הבדיקות החיוביות הינו 4.57%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד על 31,958.

בתוך כך, בבית החולים בילינסון מקבוצת הכללית מעדכנים כי בבית החולים מאושפזים 11 חולי קורונה, מהם אחד בטיפול נמרץ במצב קשה, וכן מאושפזים 15 חולי שפעת. בנוסף לכך מחוברות שתי מחלימות קורונה לאקמו – יולדת ללא שינוי במצב קשה ואישה בשנות ה-50, מחלימת קורונה מהגל הרביעי, שמחוברת כבר 4 חודשים לאקמו ומצבה קשה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר