JoPanuwatD depositphotos.com קורונה

הקורונה שוב כאן: פתח תקוה וראש העין אדומות

מספר החולים הפעילים בפתח תקוה עומד על יותר מאלף, מספר החולים בראש העין הוא 250. ומה אחוז הבדיקות החיוביות בכל עיר?

פורסם בתאריך: 12.6.22 16:48

רמזור אדום: כל ערי האיזור המרכזיות צבועות באדום ברמזור הקורונה של משרד הבריאות. בהרצליה, פתח תקוה וראש העין, אחוז הבדיקות החיוביות אף גבוה במעט מהממוצע הארצי.

לאור העלייה בתחלואה, התקיים (8.6) דיון של הצוות לטיפול במגפות (צט"מ). חברי הוועדה הצביעו להמליץ על שימוש במסכות במרחבים סגורים ובפרט בהתקהלויות. עם זאת, בשלב זה לא הומלץ על מתן מנה נוספת של החיסון (חמישי), אולם הוחלט להמשיך ולדון בנושא לאור התחלואה.

פרויקטור הקורונה פרופסור סלמאן זרקא אמר לאחרונה, שמשרד הבריאות נערך לגל שישי של נגיף הקורונה. "הגל הבא יכול להיות כמו האומיקרון, אבל אנחנו מוטרדים מהאפשרות שיופיע וריאנט ממשפחת הדלתא שיהיה אלים וייפגע באוכלוסייה צעירה ובריאה ובנשים בהיריון".

במקביל, ארגון הבריאות העולמי הודיע כי הוא עוקב אחרי שתי תתי גרסאות של זן האומיקרון, שזכו לשמות. זאת על מנת להעריך אם הם מסוכנים יותר או מדבקים יותר, מדובר ב- BA4 ו-BA5

ומה קורה בפתח תקוה ובראש העין?

ציון הרמזור של פתח תקוה עומד על 9.5 והעיר הפכה לאדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 1078. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 94 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 32%, מעט גבוה יותר מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של ראש העין עומד על 9.4 והעיר הפכה לאדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 251. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 122 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 33%, גבוה מהממוצע הארצי.

 

ומה קורה בסביבה?

ציון הרמזור של רעננה עומד על 9.2 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 485, שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 126%. שיעור הבדיקות החיוביות ברעננה עומד על 27 אחוזים, נמוך מעט מהממוצע הארצי.

ציון הרמזור של כפר סבא עומד על 8.9 והעיר אדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים עומד על 679. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 65 אחוזים. שיעור הבדיקות החיוביות הוא 25%, נמוך במעט מזה הארצי.

ציון הרמזור של הרצליה עומד על 9.6 והעיר הפכה לאדומה ברמזור הקורונה. מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 581. שיעור השינוי במספר המאומתים בשבוע האחרון עומד על פלוס 103 אחוז. שיעור הבדיקות החיוביות 34%, גבוה מהממוצע הארצי.

ברחבי הארץ התגלו אתמול (שבת), 3,259 מאומתים חדשים לקורונה. מספר החולים קשה עומד על 105, ואחוז הבדיקות החיוביות הוא 29.77%. מספר החולים החולים הפעילים בארץ עומד על 25,859.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר