הילד טומי, צילום פרטי
הילד טומי, צילום פרטי

טום בן ה-7 סובל מגידול נדיר בראשו. אמו מבקשת: "אנא עזרו לי לעזור לבני הקטן"

חייו של טום ושל משפחתו השתנו ביום אחד, כאשר לפני מספר שבועות התלונן על כאבי ראש. לאחר ניתוח דחוף הוא הוטס לניו ג'רזי, שם הוא חייב להתחיל בקרוב בתהליך רפואי ארוך. בימים האחרונים נפתח מבצע גיוס כספים כדי להציל את חייו

פורסם בתאריך: 14.3.23 08:21

לפתוח את הלב ואת הכיס כדי להציל את טומי: לאחרונה נפתח מבצע גיוס כספים כדי להציל את חייו של טומי, ילד בן 7 מכפר סבא, שחלה לאחרונה בסרטן וסובל מגידול בראשו. בימים אלו נמצאים טומי ואמו אוולין בטיפולים בניו ג'רזי שבארצות הברית.

חייו של טומי, תלמיד כיתה א' בבית הספר היסודי יצחק שדה בכפר סבא, ובני משפחתו השתנו ביום אחד, כאשר לפני מספר שבועות החל טומי להתלונן על כאבי ראש. אמו אוולין מספרת כי בתחילה לא הבינה את הגורם לכאבי הראש: "טום התחיל להתלונן על כאבי ראש, בהתחלה לא כזה עקבי, פעם כואב, פעם לא. החום, השיעול והנזלת עברו אך כאבי הראש לא עברו לרגע והתחלתי לשים לב ממש מתי כואב לו הראש ומתי הוא מתלונן. הבחנתי גם בהתנהגות שונה שלו פתאום. משהו בפנים אמר לי שמשהו לא בסדר איתו. לקחתי אותו לרופא שעשה לו בדיקה נוירולוגית ושלח אותו הביתה. קבעו לנו תור לבדיקה אמ.אר.אי לחודש מאי. אחרי יומיים טומי הגיע אליי לחדר בלילה עם כאבי ראש חזקים והקיא. לקחתי אותו מיד למיון בבית החולים שניידר ומיד העלו אותו לבדיקת סי.טי. והודיעו לי שיש לו סרטן בראש".

אוולין החליטה להעביר את טומי לבית החולים איכילוב שם עבר ניתוח כבר למחרת, ב- 17 בפברואר. טומי נשאר באשפוז באיכילוב כשבועיים. בשל הסרטן הנדיר שתקף אותו, הטיפול הטוב ביותר הוא במרפאה בניו ג'רזי, אליה היה צריך להגיע עד חודש מיום הניתוח. ביום חמישי שעבר טסו טומי ואמו לארצות הברית לתחילת הטיפולים.

 

 

 

כדי לממן את ההוצאות הכספיות לתהליך רפואי ארוך טווח נפתח מבצע גיוס תרומות תחת הכותרת "להציל את טומי שלנו", בו כתבה אמו: "טום שלנו, ילד בן 7 שובב עם מלא שמחת חיים, ילד שכולו אהבה ונתינה, ילד שרק התחיל את כיתה א' חולם להגיע הכי רחוק שאפשר ולהצליח בחיים. הוא מאוד חלש, אפתי וכבר לא מחייך, טום מאוד בוגר ומנסה להתמודד עם המחלה הארורה, אך לצערנו זה לא מספיק. לטום יש גידול סרטני מסוג נדיר ואלים, תוך 30 יום לאחר הניתוח הוא חייב להתחיל טיפולים של הקרנות בארצות הברית. הקליניקה הספציפית הזו, שנמצאת בניו ג'רזי, היא הפתרון הטוב ביותר שמתמחה בסוג הסרטן הנדיר שיש לטום".

אוולין מסיימת: "זו רק תחילת הדרך, אבל אני חייבת לעזור לבן שלי. כמו שהוא נלחם עבור עצמו, כך אני חייבת להילחם למענו. אנא מכם, עזרו לי לעזור לבני הקטן".

לתרומות עבור טומי היכנסו לקישור:

https://my.israelgives.org/he/fundme/OurTom#.ZAcXeOO-kGE.whatsapp

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר