מרכז טופור לחקר הסרטן במרכז דוידוף, צילום דוברות בילינסון
חניכת מרכז טופור לחקר הסרטן במרכז דוידוף, צילום דוברות בילינסון

"100 מחקרים קליניים בשנה". נחנך מרכז חדש לחקר הסרטן במרכז דוידוף

המחקר החדש הוא פרי תרומתם הנדיבה של חוה ושמעון טופור. לצד זה נחנכה נקודת משטרה בסמוך למיון בבילינסון

פורסם בתאריך: 25.7.23 16:42

בבית החולים בילינסון נחנכו השבוע שני מקומות שונים שנועדו לשפר את השירות למגיעים למקום, כל אחד מזווית אחרת. ראשית, בעקבות החלטת הממשלה וכדי למגר את האלימות בבתי החולים כנגד הצוותים הרפואיים נחנכה בבית החולים נקודת משטרה בסמוך לחדר המיון. העמדה תאוכלס על ידי שוטר מתחנת פתח תקוה. זאת על מנת לסייע למנוע ולנהל אירועים מורכבים ואלימים למול מטופלים ומשפחותיהם.

חניכת נקודת המשטרה בבית החולים בילינסון, צילום דוברות בילינסון

חניכת נקודת המשטרה בבית החולים בילינסון, צילום דוברות בילינסון

ד"ר אלון נבט, מ"מ מנהל קמפוס בילינסון, אמר: "כולי תקווה שתחנת השוטר תעמוד ללא שימוש, ושלא ניתקל יותר במקרים של אלימות כלפי צוותים רפואיים ועובדי בית החולים. אני מודה למשטרת העיר על הסיוע והעבודה המשותפת למען הקמתה של העמדה".

במרכז דוידוף בבילינסון נחנך השבוע מרכז טופור למחקר קליני בסרטן, פרי תרומתם הנדיבה של חוה ושמעון טופור. במרכז החדש, בניהולו של פרופ' סלומון שטמר, יבצעו מעל ל-50 מתאמות מחקר, את עשרות המחקרים הקליניים בסרטן שבהם בילינסון לוקח חלק בשנה במטרה למצוא דרכים לשיפור הטיפול המחלה. מתאמות מחקר ממלאות תפקיד מרכזי בביצוע הפעילויות הנוגעות לניסוי, תוך בקרה שהוא יתבצע על פי הפרוטוקול. הן גם מלוות ותומכות במטופל בכל השלבים בהם הוא לוקח חלק.

 

 

חוה ושמעון טופור תורמים רבות לעולם הרפואה. בבילינסון הם תרמו להקמת המרכז לרפואת כאב, היחידה לאשפוז יום ורפואה מייעצת, למחלקה האורתופדית ואת פרויקט מגדל המים בתכנונו של האומן דני קרוון.

פרופ' גל מרקל, מנהל מרכז דוידוף לחקר הסרטן, אמר: "מרכז טופור החדש הוא בשורה משמעותית לחקר הסרטן בישראל. המרכז יהפוך ללב יחידת תיאום המחקר שלנו ויהיה אמון על עשרות מחקרים קליניים, בהם מרכז דוידוף לוקח חלק בשנה, לצד המחקר העצמאי שהצוות הקליני הייחודי שלנו עושה. המטרה שלנגד עינינו ברורה: להמשיך לפענח את מפת הסרטן ואת הטיפול בו".

פרופ' סלומון שטמר, סגן מנהל מרכז דוידוף ומנהל מרכז טופור: "במרכז דוידוף לוקחים מדי שנה חלק במעל ל-100 מחקרים קליניים. מדובר בהיקף משמעותי שאינו נופל מהפעילות המחקרית במרכזי הסרטן הגדולים בעולם. לאור העלייה בהיקף הפעילות, עלה הצורך בהרחבה משמעותית של הפעילות ומרכז טופור החדשני נותן בהחלט את המענה הראוי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר