ד"ר לנה קורן פלדמן (צילום: יובל חן)
ד"ר לנה קורן פלדמן (צילום: יובל חן)

מנהלת חדשה לקמפוס בילינסון: ד"ר לנה קורן פלדמן

ד"ר קורן פלדמן, הצעירה בחוג מנהלי בתי החולים בישראל, מחליפה בתפקיד את ד"ר ערן רוטמן. בנוסף, היא תשמש סגנית מנהל המרכז הרפואי רבין

פורסם בתאריך: 31.7.23 10:16

ד"ר לנה קורן פלדמן (48) מונתה למנהלת קמפוס בילינסון ולסגנית מנהל המרכז הרפואי רבין. ד"ר קורן פלדמן, סא"ל (במיל'), ביצעה שורה של תפקידי פיקוד ומטה בצה"ל. בתפקידה האחרון במסגרת הצבאית הייתה  אש אגף רפואה. היא ביצעה תפקידים ניהוליים בכירים בכללית, ובין היתר ניהלה את מינהלות ראשון לציון, מודיעין-לוד, רחובות ועוד. בתפקידה האחרון כיהנה כסגנית מנהל בית החולים בילינסון. לתפקידה החדש תיכנס במהלך החודש הבא, ותחליף את ד"ר ערן רוטמן, שכיהן בתפקיד משנת 2020.

ד"ר קורן פלדמן, הצעירה בחוג מנהלי בתי החולים בישראל, היא מומחית אף-אוזן-גרון בכירורגיית ראש וצוואר. היא סיימה את לימודי התואר הראשון ברפואה בהצטיינות בטכניון ותואר שני במינהל מערכות בריאות (MHA) באוניברסיטת בר אילן.

 

 

ד"ר קורן פלדמן: "אני שמחה לעמוד בראש קמפוס בילינסון מקבוצת כללית. ניצב בפניי אתגר משמעותי וחשוב – להמשיך ולחזק את מובילתו באיכות הרפואית ובטיפול החדשני שהוא מעניק למטופליו. אני מאוד נרגשת להיות חלק ממפעל הבריאות האדיר הזה שמאגד אלפי עובדים מדהימים שמגיעים בכל בוקר לעבודה עם תחושת שליחות ונתינה אדירה. אני מודה לד"ר איתן וירטהיים, מנהל המרכז הרפואי רבין, ולהנהלת כללית על האמון שנתנו בי".

ד"ר וירטהיים: "אני מברך את ד"ר לנה קורן פלדמן על מינויה לתפקיד. לנה היא רופאה ומנהלת מוכשרת, בעלת ניסיון עשיר במגוון תפקידים פיקודיים וניהוליים. אני סמוך ובטוח שהיא תמשיך להוביל את בית החולים לפסגות נוספות ותפעל מתוך תחושת שליחות למען בריאות וטיפול מיטבי לאזרחי מדינת ישראל. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לד"ר ערן רוטמן, מנהל בית החולים היוצא, על עשייה חשובה ומשמעותית בבילינסון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר