שרותים דיגיטליים בכללית ראש העין, צילום דוברות כללית מחוז דן-פ"ת
שרותים דיגיטליים בכללית ראש העין, צילום דוברות כללית מחוז דן-פ"ת

בכללית מדווחים: "עלייה במספר המבוגרים המבקשים ללמוד ולהשתמש בשירותים הדיגיטליים"

לאור הפיילוט שמתבצע בראש העין, מעדכנים בכללית על עניין הולך וגובר של בני הגיל השלישי בשירותים הטכנולוגיים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 4.6.24 15:26

הטכנולוגיה מעצימה את בני הגיל השלישי: כללית מובילה בחדשנות דיגיטלית לשיפור איכות החיים. בעידן בו הטכנולוגיה משנה את חיינו, מחקרים חדשים מראים כי גם בני הגיל השלישי מאמצים את העולם הדיגיטלי בקצב מהיר. לפי נתונים שהוצגו בכנס לחקר ההזדקנות, הפער הטכנולוגי בין דורות הצטמצם משמעותית, כאשר יותר ויותר מבוגרים משתמשים באמצעים דיגיטליים לשיפור איכות חייהם.

"אנחנו רואים עלייה משמעותית במספר המבוגרים המבקשים ללמוד ולהשתמש בשירותים הדיגיטליים שלנו," מספר עוז גל, מנהל אדמיניסטרטיבי במרפאת ראש העין כללית. "הם מבינים את הערך המוסף: עצמאות, נגישות לשירותים 24/7, צפייה בתיק הרפואי, זימון תורים, בקשת הפניות, ואפילו התכתבות עם המרפאה בוואטסאפ".

האירועים האחרונים האיצו מגמה זו. הקורונה פתחה את הדלתות לעולם הדיגיטלי, והמלחמה הנוכחית העצימה את השימוש בו. "הטכנולוגיה והמדיה החברתית אפשרו לבני הגיל השלישי לשמור על קשרים חברתיים חיוניים בתקופות מאתגרות," מוסיף עוז.

בכללית מיחסים חשיבות רבה במיוחד לתחום הדיגיטל והחדשנות בישראל, ורואים בהנגשת הטכנולוגיה למבוגרים משימה לאומית. "אנחנו מאמצים את הכלים החדשניים ביותר למען מטופלינו ולרשות הצוותים הרפואיים", מסבירה ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן פ"ת כללית, "מטרתנו היא לשפר את השירות, הנגישות, ושיתוף הידע המקצועי".

בחודשים האחרונים הציבה כללית נציגים טכנולוגיים ייעודיים במרפאות ראש העין, המסייעים למטופלים ללמוד ולהשתמש באפליקציה ובשירותים המקוונים שכללית מציעה. יוזמה זו מאפשרת לבני הגיל השלישי לבצע פעולות רבות באופן עצמאי, לחסוך זמן יקר, ולנהל את בריאותם ביעילות מהבית. עבור רבים, הטכנולוגיה הפכה ממכשול להזדמנות. היא מעניקה לבני הגיל השלישי עצמאות, נגישות למידע חיוני, וחיבור חברתי – כל אלה תורמים לבריאות טובה יותר ולאיכות חיים משופרת. כללית גאה להוביל מהפכה זו, ומזמינה את כל לקוחותיה להצטרף אל העתיד הדיגיטלי.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר