בית הכנסת הגדול, האגם האקולוגי. צילומים זאב שטרן, דוברות העירייה
בית הכנסת הגדול, האגם האקולוגי. צילומים זאב שטרן, דוברות העירייה

בית הכנסת הגדול והאגם: הפרלמנט ממליץ לאורחים היכן לטייל בפתח תקוה

על איזה מקומות בעיר תמליצו לאנשים שמתארחים בה במהלך החג ובחול המועד פסח? הפרלמנט עונה

פורסם בתאריך: 23.4.19 08:38

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

חגית ויחנסקי

"יש מספר אתרים נחמדים בעיר שלנו שכדאי לבקר בהם אם כי מאוד הייתי רוצה שיהיו כאן יותר מקומות בילוי לכל המשפחה. למשל גן החי ברחוב שרת הוא מקום עם פוטנציאל גדול ודי נחמד אבל כמובן שלא יוכל להתחרות מבחינת היצע וגודל בגני החיות של הערים האחרות כמו הספארי ברמת גן או גן החי של ראשון לציון. חבל שלא מקדמים יותר את הגן הזה, הרי כבר קיים מקום, יש תשתיות ועם קצת יוזמה אפשרי להפוך את המקום לאטרקטיבי ומזמין יותר. הייתי ממליצה לאחראים על הנושא להתחיל בלשפץ את אזור הפוחלצים שנראה אותו הדבר מאז שאני בת 3. מעבר לביקורת, היום ניתן לומר שהמקום הכי מרשים, יפה ומזמין בעירנו, זה האגם החדש שצמוד לפארק הגדול ואפילו שהוא עדיין לא גמור הייתי ממליצה למתארחים בעיר לעשות שם סיבוב. אני מאוד מקווה שהעירייה לא תזניח את האגם הזה כמו שאומרות השמועות ותמשיך לטפח את האזור עם בתי קפה, סירות ואטרקציות ובכך ולהפוך אותו לפנינת גאווה של העיר פתח תקוה שתזמין אליה מבקרים מכל הארץ כמו שקורה בפארק פרס בחולון או פארק רעננה. בהזדמנות זאת רוצה לאחל לכל תושבי פתח תקוה חג פסח שמח וכשר". (ויחנסקי היא בעלת סטודיו למחול).

שי גרוסמן

שי גרוסמן

שי גרוסמן

"לעיר שלנו יש עבר מפואר ויש בה הרבה מקומות מעניינים ויפים, אבל יש מקום אחד מיוחד ומרגש עבורי – בית הכנסת הגדול של פתח תקוה ברחוב חובבי ציון. זהו מבנה מרשים אשר נבנה בשנת 1898 ונקרא על שמו של אביו של הברון רוטשילד. בית הכנסת הוא עדות מרשימה לעבר המפואר של העיר אך גם מזכיר לי את עברי שלי, את הילדות – דור של ילדים רץ ומשחק ואת המבוגרים המתפללים. זוהי עדות לדור אחר, דור המייסדים. היעד הבא שאני ממליץ עליו הוא שוק פתח תקווה, תוסס, מלא בצבעים, ניחוחות וטעמים, בסטות ומסעדות, מראה נפלא וטעים. השוק הפך לחוויה מסעירה ומהנה לכל אחד ובטח אטרקציה של ממש לתיירים". (גרוסמן הוא חבר ועד העובדים בטבע).

אופירה אבירם

אופירה אבירם

אופירה אבירם

"יש בעיר פתח תקווה והסביבה לא מעט מקומות אשר אפשר לטייל ולבקר בהם בחופשת חול המועד. קודם כל נחל הירקון ופארק הירקון, אמנם זה לא סנטרל פארק במנהטן אבל הוא שלנו והוא נהדר ועכשיו באביב הכל ירוק ופורח. יש מדשאה ענקית לפיקניק משפחתי, אפשר לרכב על אופניים וליהנות בחיק המשפחה. בנוסף יש את מוזיאון פתח תקוה שהוא ביקור חוויתי עם סדנאות לילדים קטנים ועבודות של אמנים צעירים ומוכרים. גן החי בלב גן יד לבנים, הוא מתחם שאפשר להעביר בו כמה שעות עם הילדים ולצידו אגם, שבילי הליכה ומפלי מים ומתחם קופים ענק ומוזיאון פוחלצים. וכמובן האגם האקולוגי החדש, שהוא מקום ירוק ונעים למנוחה, האגם מעוצב בצורה יפה עם שבילים וצמחייה גם בחוץ וגם בתוכו ויש ספסלי ישיבה. הייתי בהרבה אגמים, אך האגם הזה פותח לי את הלב כל פעם מחדש. ולבסוף, מי שרוצה לשלב קצת ארכיאולוגיה לצד יהדות, יש במרכזו של רחוב חובבי ציון את בית הכנסת הגדול, שנבנה לפני למעלה מ-100 שנה ובו שעוני שמש עתיקים וויטראז'ים על החלונות". (אבירם היא נומרולוגית).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב העיר

    רמי גרינברג הורס את פתח תקוה.ולוקח להם גם את פורים ויום העצמאות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר