מסעדת ברולו
מסעדת ברולו

כשאלכוהול טוב ואוכל איכותי נפגשים: הכירו את ברולו

ברולו בר חוגג 12 שנים וזה זמן מצוין לבדוק מה חדש במקום

פורסם בתאריך: 14.2.18 11:55

אודות. מסעדת "Barolo" (ברולו), בר יין ובר-מסעדה, נפתחה במאי 2006 על ידי יניב אוברקוביץ. המקום נקרא על שם  אזור גידול היינות המשובח באיטליה ו"Barolo" מציעים בר אלכוהול, מטבח מעודכן ומנות שכיף לאכול. המסעדה עוצבה על ידי האדריכל ממיה בנימין – בנג'ו ומחולקת למספר חללים: החלל הפנימי, המתנשא לגובה של 6 מטרים, מכיל בר מרכזי וקיר יין שמתנשא מהרצפה ועד לתקרה, מסך פלזמה ענק, לטובת חובבי שידורי הספורט. החלל עצמו צבוע בגוונים שונים של חום, שמשרים הדר וחמימות. החלל החיצוני יושב על דק עץ רחב, ומשמש את מי שבא לחוויה קולינארית קונספטואלית מקומית וכן יש את המרפסת שמעניקה אווירה לא רשמית וקלילה. "הברולו משנה קונספט שלוש פעמים ביום" מסביר אוברקוביץ "יש את העסקיות משעה 12:00 ועד השעה 18:00, את HAPPY HOUR בין 16:00-20:00 בראשון עד חמישי 1+1 על כל האלכוהול מלבד יין ומשעה 20:00 אנחנו הופכים לבר מסעדה עם אוכל טוב וקהל מגוון".

בארולו

אז מה יש בתפריט? בתפריט מגוון גדול של מנות, החל מנשנושים ודגים שמוגשים בצלחת טאפאס בליווי לחם הבית, טאפאס גבינות, בשרים ועד מנות ראשונות של מגוון גדול של סלטים, מנות ספיישל, מנות עיקריות שמוגשות עם סלט ירוק ותוספת: החל מרביולי ועד נתחי עוף, פרגיות, כבדי עוף, קבב מבשר וכבש, אנטריקוט, מיקס גריל, שרימפס ומנת היום שמתחלפת.

המיוחדים: לפי אוברקוביץ המנה המיוחדת היא מתכון ייחודי של צ'וריסוס שבנו בברולו שמגיע יחד עם מרק הבית. הייחודיות של המקום היא באווירה הבייתית ובשירות האדיב של העובדים במקום.

העסקיות של ברולו: בברולו שלוש סוגי עסקיות שמוצאות מיום ראשון ועד חמישי משעה 12:00-18:00, כל העסקיות מוגשות עם לחם הבית בתוספת אורז/הום פרייס/ציפס/פירה או סלט ירקות ושתייה קלה. קינוח עסקי ניתן לרכוש  ב25 שקלים ובירות ב50 אחוז הנחה וכוס יין הבית 25 שקלים.

אז רוצים לדעת מהן העסקיות במקום?

עסקית 49 שקלים: שכוללת מנה אחת של: סלט עוף/שניצל עוף/אסקלופ עוף בגריל במבחר טעמים/ סלט סינטה/פסטה ברולו/ סלט טונה/סקלופיני מרסלה.

עסקית 55 שקלים: לבחירה מנה אחת של: המבורגר 250 גרם, סטייק פרגית, רביולי בטטה/4 גבינות, כבד עוף מוקפץ במחבת, קבב הבית בליווי טחינה, נקניקיות צ'וריסוס.

 

 

עסקית 79 שקלים: לבחירה מתוך: פילה דג סלומון, שרימפס ברוטב חמאת שום ועשבי תיבול, צלעות טלה 300 גרם בתוספת 10 שקלים, אנטריקוט 300 גרם בתוספת 20 שקלים, מדליוני פילה בקר בתוספת 30 שקלים. מנות פתיחה שונות בתוספת של 10 שקלים.

ומה לגבי אלכוהול? בהיותו בר-מסעדה, מתגאים ב"Barolo" בבר אלכוהול עשיר ומשובח – יינות מישראל ומרחבי העולם וכן קוקטיילים של קיץ וחורף. את האלכוהול מלווים מנות בר, טעימות וקלילות.

שעות הפעילות של המקום: ראשון עד שבת משעה 12:00 ועד אחרון הלקוחות.

רח' השחם 21, פתח תקוה

טל: 03-9222499

קישור לאתר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר