בלאק פריידי בקניון הגדול
בלאק פריידי בקניון הגדול בשנה שעברה

טירוף בלאק פריידיי בקניון הגדול: 90,000 איש בסופ"ש אחד

לדברי מורן עירוני, מנהלת השיווק של הקניון, היה גידול של 50 אחוז בכמות הלקוחות ובפדיון של החנויות. תושבים סיפרו שהמתינו שעה וחצי בתור בקופות אך לא ויתרו

פורסם בתאריך: 27.11.17 19:00

כמעט 90 אלף איש הגיעו בסוף השבוע האחרון לקניון הגדול בעיר, כדי לעשות שופינג במסגרת חגיגת הבלאק פריידי. את הפקקים ניתן היה לראות כבר מרחוב ז'בוטינסקי, רחוק מהכניסה לחניון ואנשים רבים נאלצו לחפש חניות מחוץ לקניון, אחרים החליטו לוותר על המבצעים ולהגיע ביום אחר. "סוף השבוע של הבלאק פריידי היה מוצלח מהצפוי", אומרת מורן עירוני, מנהלת השיווק של הקניון. "ביום חמישי הגיעו למעלה מ – 33,000 מבקרים. בימים שישי ומוצאי שבת הגיעו כ – 27,000 מבקרים בכל אחד מהימים".
עירוני מוסיפה: "היה גידול הן בכמות הלקוחות והן בפידיונות של למעלה מ – 50% בהשוואה לבלאק פריידי של השנה שעברה. הרשתות נתנו מבצעים מאוד אטרקטיביים, וזה יחד עם ההשתפות של קבוצת זארה זו השנה הראשונה עשו את ההבדל המשמעותי. אני סבורה שנולד 'חג חדש' של סוף שבוע של מכירות המצטרף לראש השנה ופסח. מעתה יהנו מחג – סוף שבוע זה כל הישראלים, בדומה לארצות הגרית ולאירופה".

עופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום בן פרג'

עופר הקניון הגדול פתח תקווה. צילום בן פרג'

הציבור נהנה ממבצעים אטרקטיבים במיוחד, למרות הזמן הארוך שאנשים נאלצו לעמוד בקופות ובחדרי ההלבשה. "עמדתי למעלה משעה בתור באמריקן אייגל", סיפרה תושבת העיקר, "הגענו ביום חמישי, אבל העומס שהיה בחניה ובקופות הביא אותי למסקנה לוותר על הקניות, ביום שבת, הגעתי יחסית מוקדם, הגענו לקניון בשעה 17:30, ממש לפני יציאת שבת וכמו שהחנויות נפתחו נכנסנו. בהתחלה עוד לא היו תורים, אבל ככל שהזמן חלף זה נהיה מטורף".

 

תושבת אחרת מוסיפה: "אנשים הסתובבו עם שקיות כאילו מחלקים מתנות ובחנויות שהיו מבצעים של 40 אחוז הנחה אי אפשר היה להיכנס. הערמות של הבגדים שאנשים מדדו היו מטורפות וממש ריחמתי על העובדות שצריכות לקפל את כל הבלאגן. מצד שני, היו את החנויות שנתנו מבצעים פחות אטרקטיבים ושם אפשר היה לראות לקוחות בודדים".

ויש כאלה שהחליטו לוותר על הקניה במקום ולעשות רכישה אינטרנטית. "ראינו את המבצעים והחלטנו לבוא לקנות לבת שלנו בגדים", סיפרה  תושבת נוספת, "הגענו לקניון הגדול, אבל הפקק היה עד לפארק הגדול והחלטנו לנסוע לקניון סירקין,  שם היה פחות פקוק. נכנסנו, הסתובבנו והחלטנו לוותר ולעשות קניה אינטרנטית". .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר