זירת הרצח בעמישב. צילום זאב שטרן
זירת הרצח בעמישב. צילום זאב שטרן

בעל רצח את אשתו בעמישב: "משפחה נהרסה בגלל קנאה מיותרת" (וידאו)

שקט מתוח שרר הבוקר ברחוב צלאח שלום בעמישב אחרי שבעל רצח את אשתו, דקר את בנו בן ה-17 וניסה להתאבד. "הם היו משפחה נורמטיבית", אומרים השכנים. "לא היו צעקות ולא שמענו על בעיות ביניהם"

פורסם בתאריך: 21.12.17 13:34

זמן קצר אחרי הרצח ברחוב צאלח שלום בשכונת עמישב בפתח תקוה, כשאנשי המשטרה והרפואה עזבו את המקום, נותרו רק שכנים ואנשי תקשורת ברחוב. הרחוב שקט, כולם כאילו מתהלכים על קצות האצבעות, אין בכי, אין מהומה. אביה של הנדקרת, סב המשפחה, יושב על הספסל סמוך לכניסה שם התמוטטה קודם לכן, יושב שקט, אינו מעודכן במותה.

מסתבר שהגבר, בן ה-42, דקר את אשתו בת ה-36 בדירתם בשעה 8:20 בבוקר. בדירה נכח גם בנם בן ה-17 שנדקר כשניסה להפריד בין השניים. לאחר מכן ניסה הבעל להתאבד ודקר את עצמו בחזה. במשטרה חושדים כי בין בני הזוג, התפתח ריב לאחר שבעל חשד באישה שהיא בוגדת בו, הוא היה מחטט לה בתיק ושואל אותה שאלות בצעקות. הבן שהתעורר מההמולה, ניסה להפריד ביניהם ונדקר כאמור בעצמו. האישה הצליחה להימלט מהדירה בקומה השלישית אל החצר ואף הספיקה להתקשר למשטרה, אולם מיד לאחר מכן התמוטטה. למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים. האישה פונתה לבית החולים במצב אנוש, הבעל במצב קשה והבן במצב קל. כעבור כשעתיים נקבע מותה של האישה.

אביה של הנרצחת על הספסל מול הבית. צילום מזל טלבי לוי

אביה של הנרצחת על הספסל מול הבית. צילום מזל טלבי לוי

בני הזוג, הגיעו לפתח תקוה לפני כשלוש שנים ממרכז הקליטה בשדרות והם היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר. "הם היו משפחה נורמטבית", אמר רכז הנוער עירוני, מאיר זגייה, שהכיר את ילדי המשפחה והגיע לזירת הרצח. "לא היו צעקות ולא שמענו על בעיות קשות. משפחה רגילה, כמו כל המשפחות בשכונה.  מדובר במשפחה בת שישה ילדים, האבא והאמא עבדו שניהם בסופר 'חצי חינם' בעיר, בזמן האחרון האבא היה קצת בדיכאון, הרגיש לחצים, אבל לא שמעתי שיש להם בעיות מיוחדות. כמו כל משפחה הם התמודדו עם הפרנסה וגידול הילדים".

בשעה 10:30 כבר כולם מסביב ידעו שהאישה נפטרה. רק אביה יושב הספסל בכניסה לבית למעלה משעתיים, לבדו, אף אחד לא עדכן אותו על המצב. "הוא לא דובר עברית ואף אחד פה לא מדבר אמהרית", הסביר אחד השוטרים. כעבור כשעה וחצי, פנתה אליו העובדת סוציאלית של המשטרה שנכחה במקום יחד עם בחורה צעירה שדוברת את השפה על מנת לקחת ממנו פרטים ולאחר מכן לקחו אותו לבית החולים. "היא בקשה ממני מידע בסיסי", הסבירה הצעירה. "לא אמרתי לו כלום ולא ספרתי לו שהבת שלו נפטרה", היא הוסיפה בבכי.

השכנים בכניסה לבית. צילום מזל טלבי לוי

השכנים בכניסה לבית. צילום מזל טלבי לוי

אם היוודע מותה של האישה, החלו להגיע למקום שכנים, כולם עמדו בשקט בצד, לא היו צעקות, כמעט ולא היה בכי, בעיקר דממה. "לא שמענו שהיו בינהם בעיות, הם היו בסך הכול משפחה טובה", אומרת מזל אחת השכנות. "הם היו יושבים ביחד בשבת על הספסל, משפחה נחמדה, כולם עבדו אני לא מאמינה שזה מה שקרה להם".

טיקב אדיס, שעובדת במתנ"ס בשכונה מוסיפה: "אני שמעתי על המקרה מאמא שלי וישר באתי לפה. אני מכירה את המשפחה, מדובר במשפחה טובה, זוג ששניהם עובדים, אני רואה אותם הולכים לעבודה, לוקחים את הילדים לגן ולבית הספר, לא היה נראה שהם נמצאים במצוקה, האישה תמיד חייכנית ואומרת תמיד שלום ושאני שמעתי שהוא דקר אותה למוות, הזדעזעתי אני ממש רועדת, איך אפשר שבעל לקחת סכין ולרצוח את אשתו. אני לא יודעת לאיזה מצב מגיעים. שיחשוב על הילדים. עכשיו אין להם את אמא וגם אין להם את האבא שבטח יישב בכלא".

ממד"א נמסר כי בשעה 08:43 התקבל דיווח במוקד 101 על שלושה פצועים – גבר אישה ונער – בדירה ברחוב שלום צלח בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון אישה כבת 33 במצב קשה – מחוסרת הכרה, כשהיא דקורה בפלג גופה העליון. גבר כבן 40 במצב קשה עם פצע דקירה בגופו העליון ונער כבן 17 הועבר לבית החולים שניידר במצב קל עם חתכים בגפיים.

זירת אירוע הדקירה בבית ברחוב שלום צלח בפתח תקוה. צילום מד"א

זירת אירוע הדקירה בבית ברחוב שלום צלח בפתח תקוה. צילום מד"א

חובש בכיר במד"א אמיר ברכר סיפר: "כשהגענו, במקום הייתה המולה, בכניסה לבניין שכבה אשה כבת 33 בהכרה מעורפלת, היא סבלה מפצעי דקירה בפלג גופה העליון ובגפיים, אמרו לנו שבדירה ישנם פצועים נוספים, התפצלנו, צוות נוסף עלה לדירה ואנחנו הענקנו לאשה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

IMG-20171221-WA0זירת אירוע הדקירה בבית ברחוב שלום צלח בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

זירת אירוע הדקירה בבית ברחוב שלום צלח בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

פאראמדיק מד"א יהונתן מייזלס, סיפר: "באחד החדרים בדירה ראינו גבר כבן 42 בהכרה מעורפלת, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וחבישה, ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה. נער כבן 17 שהיה בהכרה מלאה והתהלך עם חתכים בגפיים, קיבל טיפול ראשוני ופונה להמשך טיפול כשמצבו קל".

בשעה 12:00 הזירה התחילה להתרוקן, השכנים כל אחד חזר לביתו, חלק הציצו מהחלונות לעבר מה שנעשה ברחוב, התקשורת התחילה להתפזר ובמקום נשארו שוטרים בודדים לשמור על הזירה אחרי שסיימו לנקות את שאריות הדם מהכניסה לבניין. "המשפחה נהרסה ברגע, בגלל קנאה מיותרת", אומרת תושבת שעוברת במקום. "חבל שעוד אישה נכנסה לסטטיסטיקה הכואבת כל כך"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הבעל לא חושב קצת על הילדים הוא פשטו ככול נפש של איש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הבעל לא חושב קצת על הילדים הוא פשוט געול נפש של איש

  3. ורד

    בעדה השמרנית הגברים פועלים בקיצוניות משמועות וזה עולם משוגע בראשם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר