הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן
הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

"למה כל גשם קל מציף את הכבישים בפתח תקוה?"

תושבים במרכז העיר מתלוננים על כך שהכבישים היו מוצפים למרות שלא ירד גשם משמעותי במיוחד בעיר. תושבים: "אנחנו לא בטוחים שזה בכלל מעניין מישהו בעירייה"

פורסם בתאריך: 24.12.17 18:56

תושבים שמתגוררים באזור המרכז השקט של העיר טוענים כי התשתיות בשכונה לא עומדות בגשמים, גם אלו שירדו היום. למרות שלא מדובר היה בגשם משמעותי במיוחד, חלק מהכבישים הוצפו כך שנלא ניתן היה לחצות אותם.

הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

"ברחובות בלפור, חפץ חיים, אחד העם וברנדה, הגענו למצב שאם יורד קצת גשם אז יש מלא שלוליות", אומר תושב המרכז השקט. "היום למשל, בשעה 16:00-16:30, בדיוק בזמן שמוציאים את הילדים מהגן, היה גשם ופשוט קשה לחצות את הכביש אם אין לך מגפיים. יש המון מים. אני לא יכול להסביר למה זה קורה. לא מדובר בסופה רצינית, ולא ירד כל היום גשם. בסך ירד גשם לסירוגין. למה כל גשם קל מציף את הכבישים בפתח תקוה? אני באופן אישי מיהרתי היום לבית הכנסת ולא הייתה לי ברירה אז עברתי למרות המים וזה לא נעים כשהרגליים ספוגות במים. אני בטוח שבעידן של היום יש פתרונות למקרים כאלו, אך לא נראה שזה מעניין מישהו. למשל בצומת שפירא אחד העם, שם תמיד יש שלולית גדולה במקרה של גשם, וממש אי אפשר לחצות את הכביש".

 

במרכז השקט כבר הוקדם ועד פעולה שנועד לפתור שלל בעיות שמעלים התושבים. ירון זורע: "במקרה היום הייתי בשעות הצהריים בכבישים בשכונה, כמו למשל ברחובות אחד העם, חפץ חיים, קיטרוני וכל האזור, והכל היה ממש מוצף", הוא אומר. "הרבה פעמים לא מפנים אצלנו גזם בזמן, וייתכן שחלק מהגזם הזה עף ברוח ונכנס לתעלות הניקוז וגורם לסתימה. אחרת אני לא מבין למה איך זה מגיע למצב כזה. היה ממש קשה לחצות כביש, והיו קטעים גדולים בכמה רחובות שהיו מוצפים. רק אחרי שהגשם הפסיק המים החלו לחלחל".

הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

הצפות בפתח תקוה. צילום זאב שטרן

תגובת העירייה טרם התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר