צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

שני תושבי העיר נעצרו בחשד שסחטו באיומים תושב מרכז הארץ

החשודים בני 22 ו-24, איימו על פי החשד על תושב מרכז הארץ כבן 25, שהיה ערב להלוואה כספית של חברו בשוק האפור בדרישה שישלם להם את הכסף. במהלך החקירה השיגו במשטרה הקלטות של שיחות האיומים

פורסם בתאריך: 25.12.17 17:02

משטרת פתח תקוה עצרה לאחרונה שני צעירים תושבי העיר בחשד שסחטו באיומים תושב ממרכז הארץ. במשטרה מציינים כי לאחר חקירה מסועפת, התגבשה תשתית ראייתית נגד השניים, בין היתר בגין שיחות טלפון בה איימו השניים לכאורה על המתלונן.

החקירה נפתחה בתחילת החודש לאחר שהתעורר החשד לסחיטה באיומים בשל חוב כספי. מחקירה ראשונית עלה כי המתלונן, תושב מרכז הארץ כבן 25, היה ערב להלוואה כספית של חברו בשוק האפור. משהתקשה החבר לעמוד בתשלומי ההלוואה בסך של כ-10,000 שקלים, פנו המלווים וגובים מטעמם לאיש בדרישה לתשלום החוב.

לאחר שלשיטתם החייבים לא עמדו בתשלומים "קנסו" החשודים את המתלונן ואת חברו, והחוב תפח לסכום כפול. עוד עלה החשד כי באחת הפגישות, תוך ניסיון המתלונן להסדיר את החוב, הותקף המתלונן בידי מספר חשודים ואויים כי אם לא ישלם את החוב ייפגע.

אלא שבמהלך החקירה השיג צוות החקירה ממחלק התשאול והמודיעין במשטרת פתח תקוה הקלטות של שיחות האיומים לכאורה, אשר נעשו בידי החשודים וגובים מטעמם, בהן אויים המתלונן. בשיחות נשמעו, בין היתר, איומים מצד אחד החשודים, כגון: "אז זהו אל תבלבל את המוח יותר מידי", "אל תבלבל ת'מוח אני גם מחכה לך עד שעה כזאתי וגם אתה מזיין לי את המוח", "מה אתה רוצה שאני אבוא אליך הביתה, מה אתה רוצה שאני אתעלל בך, מה אתה מחפש?", "אני מתנהג כמו גבר ואם אתה תדבר עוד מילה אני אוריד לך את הראש שמעת? אני אמרתי לך כסף מגיע לי היום".

במשטרה מציינים כי לאור האמור, ומחשש כי יפגע, עזב המתלונן את מקום מגוריו. לפני כשבועיים נעצרו שני החשודים, תושבי פתח תקוה בני 22 ו-24, ומעצרם הוארך מעת לעת. במשטרה מקווים להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר