מתנ"ס רמת ורבר. צילום זאב שטרן
מתנ"ס רמת ורבר. צילום זאב שטרן

בסה"כ מעלית: וועד רמת ורבר הגיש תלונה על שהמתנ"ס אינו מונגש

במכתב לנציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות כותבים בוועד כי "אי התקנת מעלית במתנ"ס רמת ורבר פוגעת קשות בתושבי השכונה ומהווה עברה על החוק וזלזול". יו"ר הוועד: "מבוגרים עולים שלוש קומות ברגל"

פורסם בתאריך: 26.12.17 14:34

וועד שכונת רמת ורבר פנה לאחרונה לנציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות בטענה שהמתנ"ס בשכונה אינו מונגש עבור אנשים מבוגרים ובעלי מוגבלויות, ולכן אלו אינם יכולים להשתמש במרבית שירותיו.

יו"ר הועד, אהרון טוויג, ציין כי מדובר בזלזול בתושבי השכונה ובבאי המקום. "אני פונה אילכם בשמם של תושבי שכונת רמת ורבר, אשר אין ביכולתם ליהנות מהפעילות שמתקיימות במתנ"ס השכונתי", כתב טוויג במכתב. "לצערנו הרב, המתנ"ס פועל במבנה שאיננו נגיש (בניגוד לחוק הנגישות במבנים ציבוריים) וכתוצאה מכך אוכלוסייה בעלת נכות איננה יכולה להשתמש במרבית שירותיו. היעדר מעלית פוגעת גם ביכולתם של קשישים, אימהות לגיל הרך ובעלי מוגבלויות אשר רואים במקום בית שני ואין להם אלטרנטיבות אחרות. הקמת מעלית במתנ"ס היא פעולה פשוטה, ולכן פעלנו ונעזרנו בוועדת התכנון והבניה והוצאנו היתר בניה למעלית. כל מה שנשאר הוא לתקצב את הבניה. אי התקנת מעלית פוגעת קשות בתושבי השכונה ומהווה עברה על החוק וזלזול בכל המהלכים של משרדי הממשלה לרווחת האוכלוסייה המוגבלת".

מתנ"ס רמת וורבר פועל בתוך מבנה ישן ברחוב הפורצים ששימש לפני שנים רבות את תיכון אחד העם. "משנת 2015 אנו פועלים בנושא להקמת מעלית", אמר השבוע טוויג. "לצערנו אנו רואים אנשים מבוגרים שעולים שלוש קומות בשביל להגיע לאן שהם צריכים. זה פשוט מביש. חבל שככה אנחנו נראים. אנו ממתינים ללא תוצאות. יש פה צורך בנגישות בסיסית. אנשים מאוד מתוסכלים. יש פה אימהות עם תינוקות שמעלות את העגלות במדרגות".

תגובת העירייה טרם התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר