המבנה בו נלכדו הילדים ברחוב חיה פיינשטיין. צילום מד"א
המבנה בו נלכדו הילדים ברחוב חיה פיינשטיין. צילום מד"א

צפו בדרמה: ארבעה ילדים חולצו ממבנה נטוש ונעול בעיר, אחד מהם נפצע

הילדים שיחקו על הגג שנשבר ואחד מהם נפל פנימה. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים

פורסם בתאריך: 28.12.17 18:50

ילד כבן 13 חולץ לפני זמן קצר על ידי כוחות כיבוי לאחר שנפל מגובה לתוך מבנה נטוש ונעול. האירוע החל לאחר שהתקבלה הודעה במוקד המבצעים של תחנה הכבאות בעיר על ילדים לכודים בתוך עסק ברחוב חיה פיינשטיין. לוחמי האש בפיקודו של להב רועי סוויסה  שהגיעו למקום, זיהו מבנה מסחרי נטוש שבו נמצאים ארבעה ילדים כבני 13 שנעולים בתוכו ללא יכולת לצאת. הכוחות ניסרו את המנעול ופרצו למבנה. מדובר בכמה ילדים ששיחקו על גג המבנה, כאשר שלושה מתוכם ירדו לתוך המבנה הנעול ואילו ילד רביעי נפל מגג המבנה ונפצע. הילד קיבל טיפול רפואי ויתר הילדים חולצו בשלום.

קצין הכיבוי, להב רועי סוויסה, מסר לאחר המקרה: "עם הגעת הצוותים למקום דווחנו שבתוך המבנה ישנם ארבעהילדים שאחד מהם פצוע. מיד ניסרנו את מנעול בית העסק הנטוש וחילצנו את הילדים, כאשר אחד הילדים שבר את רגלו וטופל על ידי מד"א. מדובר בנפילה מגובה" .

 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, יחזקאל פרקש, סיפר: "כשהגענו למקום שמענו את שלושת הנערים בתוך המבנה, סיפרו לנו שהם שיחקו על הגג ואחד מהם נפל פנימה כשהגג נשבר. בסיוע לוחמי האש שפרצו את המבנה נכנסנו פנימה, הענקנו טיפול רפואי לנער ששכב על הריצפה כשהוא סובל מחבלות בגפיים ופינינו אותו במצב בינוני ויציב לבית החולים. שלושת הנערים הנוספים שהיו במקום נבדקו בשטח ולא נזקקו לפינוי לבית החולים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר