הגן ברחוב דב ימיני צילום זאב שטרן
הגן ברחוב דב ימיני צילום זאב שטרן

רוצים מתנ"ס: ועד שכונת קרול מערער על הקמת גן ילדים ברחוב דב ימיני

בשטח בו הוקם גן לילדי מבקשי מקלט, היה מגרש כדורגל וכדורסל, ובשכונה דרשו שיוקם בו מתנ"ס. בעמישב קמה צעקה אז העבירו את הגן לכאן", נכתב בערר

פורסם בתאריך: 16.1.18 08:17

יו"ר ועד שכונת קרול, אבי דוכן, הגיש אתמול ערר לוועדה המחוזית לתכנון ובניה נגד החלטת העירייה להקים גן ילדים ברחוב דב ימיני שבשכונה, וזאת לטענתו, בניגוד להבטחת העירייה להקים בשטח זה מתנ"ס.

עד לפני כשנה, כפי שמצוין בערר, היה בשטח מגרש כדורגל וכדורסל ששימש את ילדי השכונה. בסוף חודש נובמבר 2016 הוקם במקום גן ילדים שמשרת ילדים של עובדים זרים. "העירייה החליטה בהחלטה פוליטית תמוהה, פזיזה והרת גורל לתושבי שכונת קרול, להעתיק את גן הילדים שהיה מצוי ברחוב שבט גד בשכונת עמישב לעתודת הקרקע האחרונה בשכונת קרול ברחוב דב ימיני 15", ציין דוכן בעתירה, "בחודש דצמבר 2016 העירייה הוסיפה חטא על פשע, לא רק שבנתה מבני גן ילדים ללא היתר תוך פגיעה בשלטון החוק ותוך התעלמות מחובות המוטלים עליהם על פי דין, אלא אף הביאה בפעולתה לפגיעה חמורה בעוררים שכן השטח הציבורי עליו נבנו המבנים הבלתי חוקיים ואשר סביבו הונחו גדרות מסיביות ששעריהם ננעלו, מונעים מהעוררים ומכל תושבי שכונת קרול להשתמש כיום בשטח אשר שימש את התושבים מאז ומעולם כמגרש כדורגל ומגרש כדורסל. לקיחת השטח על ידי העירייה לגורמים מחוץ לשכונה יש לומר, יסגרו את הגולל  להקמת מתנ"ס לתושבים בעתודת הקרקע האחרונה בשכונת קרול".

 

 

דוכן מציין בעתירה כי הגן הוקם תחילה בשכונת עמישב, אך הועבר לקרול לאור התנגדות שקמה בעמישב. "גן הילדים, מכיל בתוכו ילדים של הורים מבקשי מקלט מסודן ואריתריאה", הוא כתב, "ילדים אלה החלו את שנת הלימודים הנוכחית ב-1 לספטמבר 2016 ברחוב שבט גד בשכונת עמישב, שנמצא במרחק של כ-3 ק"מ מהשטח בדב ימיני 15 בשכונת קרול. העברת הגן בוצעה על ידי העירייה מאחר וקמה התנגדות של תושבי עמישב לקיומו של גן זה בשכונתם. בקשות העורר, יו"ר  ועד השכונה, לקיים פגישה עם ראש העירייה לצורך הקמת מתנ"ס ולפתרון בעיות השכונה לא נענתה מאז תחילת הקדנציה שלו מזה למעלה מ-4 שנים".

תגובת העירייה לא התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב השכונה

    ראש העיר הזה פועל בצורה אטומה ודורסנית, לא סופר את תושבי השכונה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר