צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

התקבלה עמדת המשטרה: הבן החשוד שהיכה את אמו לא ישוב בינתיים להתגורר איתה

החשד הוא שאישה בת 87 הוכתה בידי בנה בן ה-62. המשטרה ערערה על החלטה קודמת וביקשה שלא להשיב אותו בינתיים להתגורר בבית האם

פורסם בתאריך: 18.1.18 18:30

בית המשפט המחוזי קיבל את עמדת המשטרה בערעור שהגישה הבוקר, בו ביקשה שלא להשיב אדם שמתגורר עם אמו לבית האם, מאחר וקיים נגדו חשד כי תקף אותה. בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי בלוד בפני השופטת נאוה בכור, התקבלה בקשת הערר של המשטרה. שופטת בית המשפט ציינה: "אינני סבורה כי במשיב ניתן למצוא את הפתרון למצוקתה זו, בהיותו בין היתר מהווה סכנה להמשך שלומה".
קודם לכן ביקשה המשטרה לעכב ביצוע, כל זאת מאחר ובכוונתה לערער לבית המשפט המחוזי, על החלטה להשיב את הבן להתגורר עם אמו בעקבות החשד כי היכה אותה. החקירה החלה בעקבות דיווח מגורמי הרווחה בעיר אודות חשד לתקיפת אישה בת 87, חסרת ישע, בידי בנה בן ה-62 המתגורר עימה. מהחקירה עולה החשד כי בנה של הקשישה הכה אותה בפניה, סתם את פיה בסמרטוטים על מנת "שלא תשגע אותו", תוך הזנחה מתמשכת בסביבת המגורים.

 

החשוד נעצר והובא אתמול בפני שופט, שהורה על שחרור החשוד והחזרתו לבית אמו, תוך שהוא מציין בהחלטתו, כך על פי המשטרה, כי החשוד קושר עצמו לחשדות וכי אינו שולט בעצמו. "נוכח האמור והחשדות המיוחסים, ביקשה משטרת ישראל לעכב את ביצוע ההחלטה ובכוונתה לערער עליה בפני בית המשפט המחוזי", ציינו בהודעת המשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר