אחד ממוקדי השריפות בהדר גנים-עמישב. צילום שירותי הכבאות
אחד ממוקדי השריפות בהדר גנים-עמישב. צילום שירותי הכבאות

שלוש הצתות בהדר גנים ובעמישב, אחת מהן בבית כנסת

החשד הוא שפירומן מסתובב בשכונה. בשני המיקרים האחרים הוצת ציוד בחדר מדרגות ובחדר אשפה. לא היו נפגעים לאחר שהדיירים הצליחו לברוח בזמן

פורסם בתאריך: 6.2.18 08:58

שלוש שריפות פרצו הלילה בהדר גנים ובעמישב, כאשר החשד הוא שמדובר בהצתות. באחד המקרים פרצה שריפה בתוך בית כנסת.
בכבאות מציינים כי צוותים שלהם פעלו הלילה בשלושה אירועי שריפות במבנים ברחובות מנחם בגין ובן אליעזר, שם פרצו שריפות בחדר אשפה ובחדר מדרגות. מאוחר יותר התקבלה קריאה על שריפה בבית כנסת ברחוב עזרא נחמיה שבשכונת עמישב.
בכבאות ציינו כי הם פעלו למניעת התפשטות השריפות במקביל לפעולות כיבוי, ושהמקרים הללו נחקרים כעת. גם כוננים של מד"א הצלה פתח תקווה הוזעקו לאירועים ואיבטחו במקום את פעולות צוותי הכיבוי, איש לא נפגע בשריפות.

החשד כאמור הוא שפירומן מסתובב בשכונה, וחוקרי שריפות ממשיכים לבדוק את הממצאים. "בעמישב מדובר בבית כנסת בונ הושלך לתוך אזור המטבח חפץ דליק", אומר אורן שישצקי, קצין כבאות מתחנת הכיבוי פתח תקוה ודובר התחנה. "בשני המקרים האחרים פרצו שריפות בחדר מדרגות וחדר עגלות בשכונת הדר גנים. מדובר בשריפה של ציוד ופסולת שהיו בקומת הקרקע של המבנים, ואז העשן עולה למעלה וגורם להתלכדות של אנשים. למזלנו התושבים יצאו עצמאית ברגע שזיהו את השריפה, ובגלל התגובה מהירה לא היו נפגעים. חשוב להבין שאלו אירועים שהם מאוד מסוכנים לאוכלוסיה. יש כמובן חשד להצתות, בעיקר במבנה של בית הכנסת, אך חוקר שריפות חוקר את הזירות. לא זכור לנו על מקרה כזה בשכונות הללו. אתמול היה רצף של אירועים ואני מקווה שבזה הם הסתיימו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לא היו מקרים כאלו???
    לפני 6 שנים בחנה רובינא היה פירומן שהצית את ארון החשמל…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר