הפגנת תושבי קרית מטלון מול ביתו של ראש העירייה, איציק ברוורמן. צילום באדיבות התושבים
הפגנת תושבי קרית מטלון מול ביתו של ראש העירייה, איציק ברוורמן. צילום באדיבות התושבים

צפו בהפגנת תושבים מקרית מטלון מול ביתו של ראש העירייה

הסיבות להפגנה לדברי התושבים הן הזנחה, תשתיות במצב ירוד, מקווה שאמור לקום ועוד. "הכבישים והמדרכות שלנו הם כמו מתקופת המעברה", אומר יו"ר הוועד

פורסם בתאריך: 7.2.18 21:30

עשרות תושבים משכונת קריית מטלון הפגינו הערב מול ביתו של ראש העירייה,  איציק ברוורמן בשכונת נווה עוז. לטענת המפגינים, הסיבה לכך היא הזנחה של השכונה במהלך הקדנציה הנוכחית.

כזכור, בחודשים האחרונים יצאו תושבי השכונה מספר פעמים להפגין בכניסה לשכונה ולחסום את הציר המוביל אליה. הסיבה העיקרית להפגנה היא מצב השכונה, בין היתר תשתיות במצב ירוד, חשש מהבניה הסמוכה בגבעת שמואל ומכך שהבניה תפגע בשכונה מבחינת צפיפות ומקומות חניה, וגם המקווה שמתוכנן לקום בשכונה מבלי לדון בנושא עם ועד השכונה.

"העלנו הילוך במאבק", אומר נאור אליהו, יו"ר ועד השכונה, "הסיבות להפגנה שלנו היום היא ההתעלמות של העירייה מהשכונה. יש לנו בעיות בתשתיות בשכונה והכבישים והמדרכות שלנו הם כמו מתקופת המעברה, והעירייה מודעת לכך ועדיין לא עושים כלום", הוא אומר. "יש לנו ארבע שנים של קיפאון בשכונה וגם אם אני רוצה אני פשוט לא יכול למנות מה עשו בשבילנו. יש לנו מצוקת חניה בשכונה בגלל שאנו קרובים לאזור התעשייה קריית מטלון ואנשים שעובדים באזור התעשייה חונים פה. אנו דורשים שיתנו לכל התושבים תווי תושב, מבלי להערים קשיים, ושיבצעו אכיפה מהשעה 8:00 ועד לשעה 13:00".

 

"המצב כרגע לא יכול להימשך", הוא מסכם, "ולכן אנו ממשיכים ומחריפים את המאבק והגענו להפגין מול ביתו של ראש העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורי

    תושבי מטלון לא מתייאשים
    ברוורמן להזכיר לך, אאתה גם ראש העיר שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר