פסקל אברהמי ז"ל
פסקל אברהמי ז"ל

פרויקט גיוס המונים להנצחת זכרו של לוחם הימ"מ פסקל אברהמי ז"ל בבית כנסת בנווה גן

חברי קהילת תפארת רימון בשכונה גייסו עד עתה בהד סטארט כ־130,000 שקלים, נותרו להם 20 ימים להגיע ל-350,000

פורסם בתאריך: 11.2.18 13:24

חברי קהילת תפארת רימון בשכונת נווה גן, מנסים בימים אלו לגייס כ־350 אלף שקלים באמצעות פרויקט גיוס המונים באתר הד סטארט לטובת הקמת בית כנסת על שמו של פסקל אברהמי ז"ל, שנהרג לפני שבע שנים. עד כה הם גייסו כ־130 אלף שקלים, ונותרו להם 20 ימים לגייס את יתרת הסכום.
"אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בהקמת בית כנסת לזכרו של גיבור ישראל לוחם הימ"מ, פסקל אברהמי ז"ל, אשר נהרג בהיתקלות עם מחבלים לפני כ־6 שנים", ציינו חברי הקהילה בבקשה, "אנו חברי קהילת תפארת רימון משכונת נווה גן בפתח תקוה נרתמים לבקשת משפחתו של פסקל ז"ל ומעוניינים לייחד את בית הכנסת בשכונה לזכרו ולהנצחתו. בזכות תמיכתם נוכל ביחד להעמיד משכן לתפארת המייחד את זכרו של פסקל".
אברהמי נולד בצרפת ועלה לארץ בשנת 1977. בשנת 1985 התגייס לימ"מ והוכשר כלוחם וצלף. ב־1990 קיבל את עיטור האומץ על חיסול יחידת מחבלים וב־1995 קיבל את עיטור המופת, כשהסתער על שלושה מחבלים שהיו בדרכם לפיגוע. ב־18.8.2011 נהרג אברהמי מירי מחבלים בגבול ישראל – מצרים בזמן שאבטח כוחות סילוק פצצות שעבדו בזירה. אברהמי היה בן 49 במותו והיה מוותיקי הלוחמים ביחידה, עם שירות רציף של 26 שנה כלוחם בימ"מ.

"כקהילה ציונית, ישראלית ושורשית המקפידה בכל שבת לברך את חיילי צה"ל ומדינת ישראל, ובעצה אחת עם משפחת אברהמי אשר חיפשה דרך משמעותית להנצחת זכרו של פסקל, אנו רואים זאת כזכות עבורנו להתפלל בבית כנסת הקרוי על שמו של גיבור ישראל, אדם שהציל במו ידיו ישראלים רבים ובזכותו אנו יכולים לחיות ולגדל את ילדינו בשלווה", ציינו חברי הקהילה, "בית הכנסת המיועד להיקרא על שמו של אברהמי ישמש את הקהילה בשכונת נווה גן בפתח תקוה לתפילות, קידושים, שבתות בר מצווה ופעילויות קהילתיות מגוונות. לבית הכנסת הוקצה מבנה על ידי עיריית פתח תקווה וכן הוענקו כל האישורים הנדרשים לצורך הפעלתו. לאחר הקצאת המבנה נדרשים כ-800,000 שקלים בכדי להקים את בית הכנסת. עלות זו כוללת את שיפוץ פנים המבנה ואת ריהוט בית הכנסת. חברי הקהילה תרמו מכיסם כ- 450,000 שקלים ובמסגרת פרויקט הנצחה זה אנו מעוניינים לגייס את תמיכתם בסך כולל של כ־350,000 שקלים אשר יאפשרו לנו להשלים את הקמת בית כנסת לתפארת זכרונו של פסקל אברהמי ז"ל".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר