מעצר חשודים בגניבת טלפונים סלולריים. צילום באדיבות המשטרה
מעצר חשודים בגניבת טלפונים סלולריים. צילום באדיבות המשטרה

צפו: כך פעלה חוליית גנבי מכשירים ניידים בקניון הגדול

חברי הכנופיה הסיחו את דעתן של נשים וגנבו את הטלפונים. בחלק מהמקרים הם גנבו את הטלפונים ישירות מעגלות התינוקות

פורסם בתאריך: 12.2.18 10:37

במשטרה פרסמו לפני זמן קצר את סרטוני גניבת הטלפונים הניידים בידי כנופיה שפעלה בקניון הגדול. לאחרונה הוגש כתב אישום נגד חברי הכנופיה, תושבי אשדוד וראשון לציון, שגנבו מאזרחים בשיטתיות עשרות רבות של טלפונים סלולריים בין השאר גם בקניונים בפתח תקוה – בקניון הגדול ובקניונים נוספים, ומכרו אותם לאחרים.

מהמשטרה נמסר כי שלושת החשודים (בני 24,30,47) נעצרו ב-29 בינואר השנה. אחד מהם שוחרר בתנאים ולשניים נוספים הוארך המעצר מעת לעת. ב-5 בפברואר התקיים דיון בהארכת מעצרם והוגשה נגדם הצהרת תובע. למחרת הוגש נגדם כתב אישום עם 76 אישומים, ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.
השלושה, נעצרו בעקבות פעילות חקירתית, מודיעינית של המשטרה שנפתחה בעקבות עשרות תלונות שהתקבלו. שיטת הפעולה של העצורים הייתה ייחודית – הם פנו לנשים וגנבו את הנייד שלהן באמתלות שונות תוך ניצול היסח דעתן. במקרים אחרים, החשודים גנבו את הניידים שהונחו על עגלות התינוקות עצמם.

 

"עוד התברר", נמסר מדוברות המשטרה. "כי החשודים נהגו לגנוב בקניון אחד ומיד עברו לקניון נוסף וכך הלאה, כשבכל "ביקור" בקניון הם גונבים באופן שיטתי מכשירי סלולר מאנשים תמימים, לרוב נשים שטיילו עם ילדיהן בקניון. מחומר החקירה עלה כי בתום מסע הגניבות המיוחס להם, הגיעו החשודים לחנויות לממכר טלפונים סלולאריים, שם מכרו את השלל הרב שהשיגו באותו היום".

לאחר חקירה מאומצת של צוות תשאול תחנתי, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים רבים, הובילה אל חברי הכנופיה ומעצרם. "בחיפוש בבתיהם נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, ברובו הטלפונים הניידים שגנבו מהקניונים", נמסר. "הניידים הוחזרו לבעליהם ויחד איתם הוחזרו להם המדיה ששמורה עליהם.

במשטרה קוראים לציבור לא להשאיר את מכשירי הסלולר ללא השגחה, אפילו לזמן קצר בעת בילוי בקניונים ובמרכזי קניות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעקעה משה

    בכניסה לשוק השתלטו ירקנים על המדרכה ואנשים הרוצים לעבור צרייכים להסתכן וללכת על הכביש פניתי לפקחים בשוק והם אמרו שהם לא אחריים מה מחכים שיקרה אסוןן

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר