עמותת מזון לחיים. צילום זאב שטרן
עמותת מזון לחיים. צילום זאב שטרן

כ-12 אלף בתי אב מטופלים באגף הרווחה

מעל ל-2,000 בתי אב יקבלו סלי מזון לחג. האגף מסייע לאוכלוסיות רבות, כך למשל יתקיים סדר מיוחד לתושבים שמטופלים ביחידה להתמכרויות

פורסם בתאריך: 26.3.18 12:07

ערב חג הפסח תשע"ח, מטופלים כ־12 אלף בתי אב ברחבי העיר על ידי אגף הרווחה בצורות שונות במהלך כל השנה. מדובר בכ-35 אלף תושבים. מעל 2,000 בתי אב יזכו לתמיכה בסלי מזון לקראת החג.
מנהל האגף לשירותים חברתיים (הרווחה) בעירייה, גיא עפארי, ציין השבוע: "12 אלף בתי אב מטופלים אצלנו כל השנה, וזה יכול להיות ילדים בסיכון, בני נוער נטושים, אנשים בודדים או קשישים, וכל אחד מטופל בצורה אחרת. כל מי שמטופל אצלנו בנושא של הבטחת מזון, בעיקר דרך עמותות שאנו מפנים אליהם, אלו משפחות שבאופן אוטומטי נכנסות לחלוקה של החג, ולהערכתי מדובר במעל 2,000 משפחות".

עפארי מספר על העזרה שמספקת הקהילה לקראת החגים: "בפתח תקווה יש לשמחתנו המון משפחות, גמ"חים וקבוצות של אנשים שמחלקות משלוחי מזון בשכונות. יש כל הזמן חיבורים ופניות מאנשים לתרום. מעבר לכך, יש לנו עזרות ספציפיות לאוכלוסיות מסוימות. למשל אנו עורכים סדר פסח למי שמטופל ביחידה להתמכרויות, אנו דואגים לנערים ונערות בודדים כמו גם לאנשים בודדים שאין להם מקורות תמיכה ואנו מסדרים להם היכן להיות בליל הסדר. יש פרויקטים שלנו לקשישים שאנו מחברים אותם לסדרים ברחבי העיר ועוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר