ארגון אלמנות צה"ל מפגש פתח תקוה. צילום ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
ארגון אלמנות צה"ל מפגש פתח תקוה. צילום ארגון אלמנות ויתומי צה"ל

נפתחה פעילות של ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בפתח תקוה והסביבה

נציגת הארגון, רותי הש-צביקלר: "כשאנחנו ביחד, אנחנו מצליחות להגיע להישגים, דבר שהתקשינו לחוות בשנים קודמות. הארגון מצליח כעת לגבש אותנו כדי שנהיה יותר קרובות אחת לשנייה

פורסם בתאריך: 18.4.18 12:48

ביום שלישי שעבר התקיים ערב הפתיחה לפעילות ארגון אלמנות ויתומי צה"ל בפתח תקווה והסביבה (כולל ראש העין). המפגש התקיים באודיטוריום ביד לבנים בעיר. את המפגש פתחה רותי הש-צביקלר, שביחד עם מטי ברגגין הן נציגות ארגון אלמנות ויתומי צה"ל יד לבנים פתח תקוה.

"ארגון אלמנות ויתומי צה"ל הוקם בשנה האחרונה, מתוך רצון לרכז את החברות והחברים בארגון, לגבש וליצור העצמה קבוצתית" מסבירה הש-צביקלר. "כשאנחנו ביחד, אנחנו מצליחות להגיע להישגים, דבר שהתקשינו לחוות בשנים קודמות. הארגון מצליח כעת לגבש אותנו כדי שנהיה יותר קרובות אחת לשנייה. במשך שנים רבות סירבתי לשמוע על נשים אחרות ואת הסיפורים שלהן. היה לי פחד להיכנס להגדרה של להיות 'אלמנה' עם עוד רבות אחרות. כשהתחלנו להתגבש, הבנתי שאנחנו מאוד דומות אחת לשנייה. אנחנו מזהות צרכים של אלמנות אחרות, מקיימות מפגשים וסדנאות, מעצימות אחת את השנייה על מנת שכל אחת תצליח להפיק את המקסימום מהפוטנציאל האישי שלה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

ארגון אלמנות ויתומי צה"ל (ע"ר) הוקם בשנת 1991, והוא הארגון היציג הבלעדי הפועל לרווחת האלמנות והיתומים שיקיריהם נהרגו ממלחמת השחרור ועד היום. הארגון מקיים מפעלים ופעילויות רבות לאורך השנה שמטרתן חיזוק והעצמתן של המשפחות השכולות, תוך מתן תמיכה רגשית או כל תמיכה נחוצה אחרת, והעברת מסר חד וברור שהן אינן לבד וכי אנו, כמו גם החברה הישראלית כולה, זוכרים ומוקירים את המחיר הבלתי נתפס שהן משלמות. "אני נרגשת מפתיחת הפעילות המשותפת בפתח תקוה בדומה לשאר הערים בארץ", אמרה במפגש יו"ר הארגון תמי שלח שבעלה אהוד ז"ל טייס קרב נהרג במלחמת יום כיפור. "ה'ביחד', מעניק כוח לכולנו ואנו בארגון נסייע לכן בקידום הפעילות".

מזל נגר מראש העין מוסיפה: "המפגש היה מאוד נחמד, נכחו בו אלמנות מקבוצות שונות ועצם העניין והנכונות לייצר חברותה זה מאוד מחמם את הלב. אני אלמנה כבר 32 שנה, בעלי נהרג במלחמת שלום הגליל הראשונה ואני מקפידה להגיע לכל האירועים והמפגשים, גם של הארגון וגם של החייל החימוש. רובנו עובדות ולא פשוט לנו להסתובב בארץ וברגע שיש קבוצה אזורית זה מאוד נגיש ויש לנו מקום שבו ניתן לשאול שאלות ולקבל מענה. זה מאוד נוח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר