תאונה בדרך הרב משה מלכה בפתח תקוה. צילום: שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א
תאונה בדרך הרב משה מלכה בפתח תקוה. צילום: שחר חזקלביץ תיעוד מבצעי מד"א

בראש רשימת הרחובות האדומים בעיר: ז'בוטינסקי, שטמפפר ורוטשילד

הרשימה, שפורסמה על ידי עמותת אור ירוק, מורכבת מרחובות שהוגדרו מסוכנים על פי מספר התאונות עם נפגעים שהתרחשו בהם. כנסו לקרוא את הרשימה המלאה

פורסם בתאריך: 29.4.18 17:23

17 רחובות אדומים קיימים כיום ברחבי העיר, כך פרסמה היום עמותת אור ירוק, כשהיא מתייחסת לתאונות שהתרחשו בין השנים 2014-2016. ברשימה ניתן למצוא רחובות המוכרים גם משנים קודמות כמו למשל ז'בוטינסקי, שטמפפר ועוד מספר רחובות במרכז העיר ובאזורי התעשייה.
רחובות אדומים מוגדרים כך לאחר שאירעו בהם מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. יש לציין כי למרות זאת, ברשימת עשרת הכבישים האדומים בישראל, אין אף רחוב מהעיר.
בעשיריה הראשונה של הכבישים המסוכנים בעיר ניתן למצוא את הכביש המסוכן ביותר, ז'בוטינסקי, בו אירעו בין השנים 2014-2016 סך של 23 תאונות דרכים, ונפגעו 32 בני אדם. לאחר מכן רחוב שטמפפר, בו אירעו באותן שנים 22 תאונות ונפגעו 28 בני אדם. גם רחוב רוטשילד, השלישי ברשימה, מוגדר כמסוכן, בו התרחשו 20 תאונות דרכים ונפגעו 24 בני אדם. עוד ברשימה: רחוב הסיבים, העצמאות, הברון הירש, ההסתדרות, אורלוב ואבשלום גיסין.
בהמשך הרשימה, בדירוג של 11-17, ניתן למצוא את דרך יצחק רבין, שזהו הכביש היחיד בו נהרג אדם בתאונת דרכים בשנים 2014-2016. לאחר מכן ניתן למצוא את הרחובות מנחם בגין, פינסקר, טרומפלדור, שחם, שפרינצק ורחוב הרצל שסוגר את הרשימה.

כנסו לקרוא על הבולען הענק שנפער ברחוב ז'בוטינסקי

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר