יום האישה
יום האישה

"איזו העצמה יש בזה, להתייפות לבעל ולנקות לקינוח?"

תלונות על אירוע יום האישה שנערך לעובדות העירייה: "היה מחסור במקומות ישיבה ובאוכל, התוכנית לא הייתה מעצימה". יו"ר ארגון העובדים: באירוע הושקעה מחשבה רבה"

פורסם בתאריך: 12.5.18 19:20

עובדות בעיריית פתח תקוה, התלוננו שאירוע לרגל יום האישה, שנערך בחמישי האחרון באולם האירועים "רויאל גרדן", היה צפוף, לא היה מספיק אוכל, ועוד. מדובר באירוע גיבוש שנערך מידי שנה לעובדות העירייה, וכולל הופעה וארוחה. האירוע נערך במעמד ראש העיר איציק ברוורמן. אותן עובדות טוענות כי היה מחסור באוכל ובמקומות ישיבה. "השנה כולנו חיכינו לאירוע הגיבוש השנתי, שבו נוכל קצת ליהנות יחד עם החברות לעבודה ולשכוח מיום אחד מהשגרה", אומרת אחת העובדות. "אבל במקום זה לא רק שלא נהנינו, יצאנו מן האירוע עם עוגמת נפש קשה. כשהגעתי לאולם הזדעזעתי מרמת הצפיפות המטורפת, בקושי הצלחתי לשמוע משהו, או לעבור בין השולחנות. אין לי ספק שלא היו ערוכים לכמות כזו של קהל, ואחת העדויות לכך היא שהם פתחו שולחנות נוספים במיקומים שלא אמורים להיות בהם מקומות ישיבה".

עבדת אחרת: "ישבנו וחיכינו זמן ארוך מהרגיל לארוחת הצהריים, ובשלב מסוים הבנו שמשהו לא עובד שם. חלק מהיושבים פשוט הגיעו לאזור המטבח להתלונן, אבל אנחנו ניסינו בשלב זה לנסות לשחד את המלצרית, בתקווה שנוכל להכניס משהו לפה. אספנו כסף, אבל לצערנו המלצרית התוודתה ממש בהתחלה ש'אין אוכל. נגמר'. אחרי חצי שעה, היו נשים שהחליטו שהן הולכות הביתה, כי המצב היה מביש". עובדת נוספת אמרה: "שילמנו עבור כרטיס 100 שקלים ולא קיבלנו תמורה, היה נראה כאילו המארגנים הופתעו מכמות הנשים שהגיעו וזה לא נכון, כי הרי הם גבו כסף מראש".

גם התכנית האמנותית לא הייתה כנראה הצלחה גדולה. לטענת אחת העובדות דבר נוסף שהכעיס לא מעט נשים, הוא שבאירוע שמתהדר כבכותר אירוע לכבוד יום האישה, היו בעיקר תצוגת אופנה של בגדים, דוכי מכירה של מצעים, כלי בית, איפור וכלי ניקיון. "איזו העצמה יש בזה, להתייפות לבעל ולנקות לקינוח", אמרה בכעס אחת העובדות.
תגובת יו" ר ארגון העובדים, אלי שלמה: "כמו בכל אירוע שמפיק ארגון העובדים כך גם אירוע יום האישה לעובדות העירייה הופק לאחר בדיקות מגוונות ורבות, חשיבה מפורטת והשקעה רבה בהכנת תכנית העצמה נשית מגוונת ועשירה. התכנית כללה הרצאה, הופעה אמן, דוכני מכירות מגוונים, עמדת שזירת פרחים, ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, עמדות שתיה וחלוקת שי יוקרתי מטעם ארגון העובדים במחיר סמלי של 100 שקלים לכרטיס. לצערנו, בשל אילוצי מזג האוויר והחום הכבד ששרר החל משעות הבוקר שונו לוחות הזמנים ונאלצנו להקדים את הכניסה לאולם, שלא היה ערוך לחלוטין, על מנת לאפשר לעובדות לשהות באולם ממוזג ונעשו מירב המאמצים על מנת לא לפגוע בתוכנית המקורית. יחד עם זאת ועל אף אי הנוחות שנוצרה התקבלו במשרדי ארגון העובדים מכתבי תודה והערכה רבים הן על אירוע מוצלח והן על ההשתדלות והרצון להמשיך ולקיים את האירוע בצורה הטובה ביותר בהתאם לנסיבות. זה המקום להודות לכל העובדות הנהדרות שלנו, תודה על הסבלנות וההבנה על השתתפותכם באירוע חשוב זה ותודה לחברי ארגון העובדים שנטלו חלק במאמץ להצלחת האירוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונית

    צודקת! לא מבינה מי שנשארה שם…ראיתי מה הולך שם וויתרתי..השנה ממש התקמצנו

  2. עובדת עיריה

    מה את רוצה שיביאו לנו? הרצאה על אופנועים ומכוניות מרוץ?… אחלה תוכנית היתה…
    לגבי האוכל – אם אכן היה חסר- זה באמת פאשלה…

  3. קובי

    העצמה נשית משמעה העצמת הנשיות. נשיות זה לשרת את הגבר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר