המועדון החדש לכבדי שמיעה צילום יח"צ
המועדון החדש לכבדי שמיעה צילום יח"צ

מועדון חדש לכבדי שמיעה נפתח במרכז קהילתי נפלאות

המועדון נפתח על ידי רשת מפגשים (מקפת) והאגף לשרותים חברתיים בעירייה. מנהלת אותו ג'ודי בלמס, שאומרת: "חשוב שכבדי השמיעה ירגישו שווים בין שווים, ושתהיה הנגשה טובה יותר לקליטתם בחברה"

פורסם בתאריך: 14.5.18 11:35

מועדון חדש לכבדי שמיעה הוקם במרכז קהילתי "נפלאות" על ידי "מפגשים – מרכזים קהילתיים" (לשעבר מקפת) בשיתוף האגף לשירותים חברתיים בעיריית פתח תקוה. בפעילויות המועדון משתתפים כבר מעל ל-30 אנשים בגילאים שונים, מגיל 30 ועד 80, ומספר הפעילים עולה משבוע לשבוע. במועדון מתקיימות פעילויות פנאי והעשרה בתחומי אמנות, ספורט, אקטואליה, הרצאות בתחומים שונים, אירועים בחגי ישראל ועוד. את המועדון מרכזת ג'ולי בלמס, כבדת שמיעה ואם לחמישה ילדים שומעים, שהחליטה להעלות את המודעות לנושא. "השאיפות שלי הן קודם כל שיצטרפו חברים חדשים ובגילאים שונים", אומרת בלמס, "שיחשפו לפעילויות העשרה במגוון רב של תחומים, אשר מותאמים לכל החברים. החזון שלי הוא שתהיה מודעות בקרב הקהילה השומעת לכבדי השמיעה והטמעת כבדי השמיעה במקומות עבודה רבים ללא סטיגמות. חשוב שכבדי השמיעה ירגישו שווים בין שווים, ושתהיה הנגשה טובה יותר לקליטתם בחברה".

לפני כשבוע התקיימה סדנה שזכתה להשתתפות רבה – "אשר איפה אתה?", אשר ממחישה את החיים עם תסמונת אשר – אנשים שהנם חירשים – עיוורים. ראש העיר ויו"ר הנהלת מרכזים קהילתיים פתח תקוה, איציק ברוורמן, אמר: "אני מברך על היוזמה הנפלאה של מרכז קהילתי נפלאות בשיתוף עם התושבים. זו המשמעות האמיתית של רשת 'מפגשים' – ליצור פעילויות למען ועם הקהילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר