המחשבים ששימשו להימורים צילום דוברות המשטרה
המחשבים ששימשו להימורים צילום דוברות המשטרה

נחשף בקרית אריה מבנה בו נוהלו הימורים בלתי חוקיים

במקום נתפס כסף רב במזומן. בעלת המקום והתצפיתן נעצרו ושוחררו בתנאים מגבילים

פורסם בתאריך: 23.5.18 18:21

משטרת פתח תקווה חשפה אתמול, יום שלישי, מבנה ברחוב שנקר שבאזור התעשייה קריית אריה, בו נוהלו הימורים בלתי חוקיים. בעלת המקום נעצרה. חשיפת המקום לא הייתה פשוטה, מאחר ומפעילי המקום, על פי המשטרה, הקשו על חשיפתו. חשיפת המקום נעשתה בפעילות סמויה של המשטרה שהפכה אמש לגלויה, במהלכו נכנסו שוטרים ובלשים למקום שנחשד כי מתנהלים בו משחקי מזל אסורים. במשטרה מציינים כי עם הגעת הבלשים למקום, הם דפקו בחוזקה על דלת משוריינת שהייתה בכניסה ורק לאחר זמן ממושך הם הצליחו להיכנס פנימה. במהלך החיפוש נתפס רכוש רב המעיד כי במקום התנהלו משחקי מזל אסורים, כמו למשל עשרות עמדות של ניהול משחקים, כסף רב במזומן וכונני מחשב.

מתברר כי במקביל לכניסת הבלשים למקום, נתפס בסמוך גבר בן 40 מהישוב גבעת כח, החשוד כי שימש כתצפיתן של המקום וכל תפקידו היה להתריע למנהלת המקום מפני הגעת שוטרים. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה מי שנחשדה כמנהלת המקום, בת 30 מרמלה כמו גם התצפיתן. שניים שוחררו היום על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים

במשטרה ציינו:  "משטרת ישראל רואה בחומרה ניהול מקומות למשחקי מזל אסורים, שיש בהם פגיעה ברכושו ובביטחונו של הציבור. מנהלי ובעלי מקומות אלו מנצלים את חולשתם של המכורים להימורים ומייצרים על גבם כסף רב וקל להשגה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר