בריכת עמישב החדשה
בריכת עמישב החדשה, הגריכה המקורה

הסערה החדשה: האם הבריכה החדשה בעמישב תהיה פתוחה או סגורה בשבתות

תושבים טוענים שבכוונת העירייה להשאיר את הבריכה הוותיקה פתוחה בשבתות, אבל לא להפעיל את הבריכה החדשה שתהיה מקורה. העירייה: עדיין אין החלטה

פורסם בתאריך: 4.6.18 14:40

האם הבריכה העירונית החדשה שתפתח בקרוב בשכונת עמישב תפעל גם בימי שבת בדומה לבריכה הנוכחית? השאלה הזו מטרידה את תושבי השכונה לאחר שלטענתם נודע להם כי הבריכה החדשה תהיה סגורה בשבת. גם בעירייה ציינו כי טרם התקבלה החלטה בנושא.
מדובר בבריכה שהקמתה נאמדת בסך של 15 מיליון שקלים. הבריכה החדשה נבנית במתחם בו נמצאת הבריכה הוותיקה יותר, שתשופץ במסגרת הפרויקט. הבריכה הוותיקה תישאר חיצונית, בעוד הבריכה החדשה תהיה מקורה. הבריכה הוותיקה הפכה בשנים האחרונות למוקד מחלוקת בין החילוניים לדתיים בשכונות הדר גנים ועמישב, שמשתמשים באותה בריכה. במהלך כל השנים הייתה הבריכה פתוחה בשבת ומהווה חלק מסטטוס קוו לפיו הבריכה תישאר פתוחה עבור התושבים החילונים. במהלך השנים נוספו לבריכה שעות מסוימות של שחייה בהפרדה לטובת הקהל הדתי.
"נודע לנו בישיבת תושבים שקיימנו באמצעות מקורות בעירייה שהבריכה החדשה תיסגר בשבת וישאירו פתוחה רק את הבריכה הישנה", אומרת יהודית צדוק, תושבת שכונת עמישב, "את הבריכה החדשה יסגרו בשבת ואת הישנה ישאירו פתוחה. אם זה יהיה כך מדובר בכניעה של ראש העירייה לתושבים הדתיים. חשוב לציין כי הבריכה החדשה היא מקורה ואפשר לבוא אליה גם בחורף, בעוד שהחיצונית פתוחה ובחורף לא ניתן להשתמש בה".
גורם בשכונת הדר גנים הסמוכה ציין: "כל הנושא עדיין בדיונים והבריכה תמשיך להיות פתוחה בשבת, זה לפחות מה שנאמר על ידי הנהלת המתנ"ס. מה שאנו יודעים זה שלמתנ"ס כנראה יהיה קשה לתחזק בשבת שתי בריכות, ולכן ככל הנראה הבריכה החדשה תהיה סגורה והישנה פתוחה. לדעתנו גם החילונים יעדיפו את הבריכה הישנה כי היא בחוץ וסביר להניח שהם ירצו לשבת בשמש. ביום שלישי אמורה להיות ישיבה במתנ"ס ואז הדברים יתבהרו".
"יש הבטחה של ראש העיר שהסטטוס קוו ישאר כמו שהוא", אומר יו"ר ועד שכונת עמישב, אשר שיטרית, "יש הרבה דיבורים על נושא הבריכה בשבתות, שהפך להיות שטח מריבה. כל מי שבא לגור בשכונה מצא בריכה קיימת, ולא ניתן שישתלטו עליה".
מהעירייה נמסר כי טרם נקבע מועד לפתיחת הבריכה ובכל מקרה, טרם התקבלה החלטה באשר לפעילות הפעילות הבריכה החדשה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דתי שנגד כפייה דתית והדרת נשים

    נמאס כבר מזה שהקיצוניים שבדתיים נותנים את הטון!!גם מדירים נשים בבריכה,וגם רוצים לאנוס ת'חילונים!!! דיי נמאס לי כבר 70 שנה הקיצוניים שבדתיים נותנים את הטון עם הדרת הנשים שהם תומכים ועושים אותה והכפייה הדדתי שלהם,ושבגלל זה המגזר הדתי והחילוני נהפכו ל"אוייבים",עאלק!!!..

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כתושב הדר גנים זה 25 שנה כדאי לציין שהאוכלוסייה השתנתה לגמרי.בית הספר הממלכתי נסגר מחוסר תלמידים,וכל הקהילות הדתיות צומחות וילות.האוכלוסיה החדשה הצעירה כמעט כולה דתית, שלא לדבר על אוכלוסיה חרדית מגוונת בשכונות הבעשט,גני הדר וחזון עובדיה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם כל זה שאני דתי הדתיים יותר מדי משתלטים על השכונה מה נסגר תנו להם את כל ימות השבוע תנו להם את שני הבריכות ותזרקו את המסורתיים לפחח לאיםה עוד נגיע מספיק אין בריכות שקרובות לבית אז תקחו גם את זאת

  4. פפפ

    מעניין מה שס פתח תקווה והמשנה לראש העיר+נציגי החרדים אומרים על החילול שבת הזה בלב שכונה דתית מהגדולות במרכז.
    יש דברים שהם מעבר לפוליטיקה.
    כיום השכונה דתית,חרדית ומסורתית. ניתן לראות זאת בכמות כלי הרכב שנוסעים בשכונה ובעמישב.

  5. שירלי

    מדוע אין מודעה באף מקום מתי ניפתחת הבריכה למשתמשים
    מתי ניתן להירשם לעשות מינוי. ???????????

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר