תקיפת מאבטח בלשכת הרווחה
תקיפת מאבטח בלשכת הרווחה

החשוד בתקיפת המאבטח באגף הרווחה בעיר, הסגיר את עצמו אמש למשטרה

התקיפה ארעה לפני כשבועיים, החשוד, דר רחוב שהמשטרה לא הצליחה לאתר, נעצר מיד כשנכנס לתחנת המשטרה. המאבטח בן ה-53 נזקק לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 7.6.18 14:29

החשוד, שנעצר מיד עם הגעתו לתחנת המשטרה בעיר חשוד בתקיפת מאבטח בנקודה של אגף הרווחה בעיר.

כפי שפורסם השבוע באתר מלאבס, לפני כשבועיים, ב-24 במאי, תקף צעיר מאבטח בסניף של האגף בשכונת קריית אלון, לאחר שלא נענו לבקשותיו לפגוש עובד סוציאלית שהוא לא מטופל אצלה. החשוד, שתועד במצלמות האבטחה, נמלט מהמקום ולא אותר על ידי המשטרה.

בסרטון ניתן לראות כי המאבטח, בן ה-53, נופל ארצה לאחר שהצעיר תוקף אותו, ונשאר לשכב על הרצפה. בשלב מסויים אותו תוקף גם משליך עציץ על הרצפה. יש לציין כי המאבטח נזקק לטיפול רפואי, וחזר לעבותו לאחר שלושה ימים.

צפו בתקיפה:

במסגרת החקירה בוצעו עד כה מגוון פעולות. "מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי זהות התוקף ידועה ונעשים מאמצים לאיתורו", אמרו לפני כשבוע במשטרה. "אנו נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת. למותר לציין כי אנו רואים בחומרה אלימות מעל סוג שהיא ונמשיך לפעול בנחישות בכדי למצות את הדין עם החשוד".

במשטרה ציינו אמש כי החשוד, דר רחוב כבן 30, הסגיר עצמו לתחנת המשטרה, נעצר ונחקר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר