רונן כברה, דפנה ברוורמן צילום זאב שטרן
רונן כברה, דפנה ברוורמן צילום זאב שטרן

דפנה ברוורמן הגישה תביעת לשון הרע נגד רונן כברה

סכום התביעה הוא 100 אלף שקלים. הרקע לתביעה הוא דברים שכתב כברה על ברוורמן בפייסבוק. כברה בתגובה: "אשמח להגיע לבית המשפט"

פורסם בתאריך: 10.7.18 18:26

אשת ראש העירייה, דפנה ברוורמן, הגישה תביעת לשון הרע בסך 100 אלף שקלים כנגד תושב העיר, רונן כברה. כל זאת לאור פוסטים שהעלה כברה ובהם דברים שלטענתה גרמו לפגיעה בשמה הטוב.
"הנתבע שם לעצמו מטרה להשמיץ, לבזות ולפגוע בתובעת בכל מחיר, לרבות במחיר של הפצת שמועה שאין לה כל אחיזה במציאות ולשכנע, כך לדעתו לפחות, כי לתובעת ולבעלה אין מקום בתפקיד ציבורי", נכתב בכתב התביעה שהגישה עו"ד אפרת אלימלך קפצן. "פעולה אסורה זו שביצע הנתבע כלפי התובעת עולה כדי עוולת פרסום לשון הרע, אשר מסבה לתובעת נזק עצום ורב עת הועלתה מהאוב פרשה עגומה וישנה שלא היה בה אמת וחצי אמת…".
בתביעה מתואר כי לפני כעשרה ימים פרסם אלמוני בפייסבוק תמונה של כיתוב גרפיטי שבוצע בבית ספר יסודי בעיר בו ביקורת על קשריו של ברוורמן עם החרדים. "בתגובה לפוסט האמור שהועלה לפייסבוק", נכתב בתביעה, "כתב הציבור הרחב תגובות מגוונות ומנומסות, חלקן לטובת כהונתו של ראש העיר המכהן וחלקן נגד, אך דגש כי תגובות אלו נכתבו בנימוס והביעו דעה אישית לגיטימית. לאחר כמה וכמה תגובות העלה הנתבע שתי תגובות ברצף, הראשונה תמונות של כתובות לא מחמיאות, בלשון המעטה, על ראש העיר ברוורמן, ובשנייה מילים בוטות על ראש העיר.
בשלב זה, מצוין בכתב התביעה, הגיב לתגובה אדם בשם אליהו בן יוסף, וכתב נגד הנתבע משפט בוטה, מה שגרר מכברה את התגובה הבאה: "אליהו בן יוסף, פיקטיבי … שנוהל על ידי דפנה ברוורמן.. איכס גדול". בכתב התביעה נטען כי הנתבע לא חדל באמרה שיקרית זו והמשיך לכתוב "תגובות נבזיות, מכוערות ופוגעניות כלפי התובעת".

דפנה ברוורמן צילום זאב שטרן

דפנה ברוורמן צילום זאב שטרן

בכתב התביעה מצוינות התבטאויות נוספות של הנתבע נגד ברוורמן. בין היתר, נכתב בכתב התביעה כי בין האמירות ניתן לציין את האמירות הבאות: "חתיכת חלאה שכמותך", "זה הסוף שלך … נסדר לך עבודה במשק בית..", ועוד.
"הפרסום החמור, המבזה, השקרי והאסור של הנתבע ביחס לתובעת הוא פרסום דיברתי חמור מאין כמוהו המייחס לתובעת דברים נבזיים ושקריים המהווים עוולה של פרסום לשון הרע על פי כל ההגדרות והמבחנים הקבועים בחוק", נכתב בכתב התביעה, "התנהלותו של הנתבע השפילה את התובעת בפני הציבור הרחב והיא נעשתה מתוך כוונה ברורה מצד הנתבע לפגוע בתובעת ובשמה הטוב וככל הנראה לצורך פגיעה בתעמולת הבחירות של בעלה של התובעת".
רונן כברה מסר בתגובה: "מאחר ולא קיבלתי את כתב התביעה אני לא יכול להגיב. אל לה להלין רק על עצמה. עם קבלת התביעה נגיש כתב הגנה וכתב תביעה שכנגד דפנה, אשמח להגיע לבית המשפט כמה שיותר מהר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דרור

    לפי מה שמפורסם אין חדש בוורמן ידוע כאחד שדואג לחרדים יותר מלציבור בכלל ומזניח בעיקר את שכונות דרום העיר . חייבים להוריד אותו ואת אשתו מהשלטון . לא נשכח ולא נסלח נסע לסין בסכום מופקע על חשבון משלמי הארנונה שהוא בין הראשונים שדואג כל הזמן להעלות את הסכום .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה שבעלה ראש עיר לא אמור לעניין אותנו אישתו או גרושתו או שכניו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר