ביקור נשיא בית משפחתו של אביב לוי ז"ל. צילום מארק ניימן לע"מ
ביקור נשיא בית משפחתו של אביב לוי ז"ל. צילום מארק ניימן לע"מ

פרלה, אמו של אביב לוי ז"ל: "אני מקווה שאביב יהיה החלל האחרון"

את הדברים אמרה לנשיא המדינה, רובי ריבלין, כשהגיע לנחם את בני המשפחה. הנשיא ריבלין: "אין נחמה לכאבכם. העם כולו מחבק אתכם בשעה הקשה הזו"

פורסם בתאריך: 25.7.18 09:23

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר ביום שני בערב בבית משפחתו של סמ"ר אביב לוי ז"ל, שנהרג מירי צלפים בעת פעולה מבצעית על גבול רצועת עזה ביום שישי האחרון. בבית המשפחה שבשכונת אם המושבות פגש הנשיא את הוריו ואחיו של אביב ז"ל, את בני משפחתו המורחבת ואת בת זוגו.

בהודעה שפרסמו בבית הנשיא הם ציינו כי נועם, דודו של אביב, סיפר לנשיא על החיבוק החם לו זוכה המשפחה מכל חלקי העם: "העם כולו התגייס לעזרתנו. מחבקים אותנו באופן מוחלט. בבוקר שלמחרת הגיע לפתח הדלת ארגז של לחם וירקות בלי שם השולח. זה עם ישראל".

ביקור נשיא בית משפחתו של אביב לוי ז"ל. צילום מארק ניימן לע"מ

הנשיא השיב לו שהעם כולו שמע בכאב על האסון. "הילד שלכם הגן על כולנו", אמר הנשיא והוסיף, "כל בטחוננו מבוסס על החיילים הצעירים האלה שנושאים בנטל ההגנה על הארץ שלנו. בזכותם אנחנו מפתחים את המדינה שלנו. זו עוצמתנו וזה כאבנו".

 

"אני מקווה שאביב יהיה החלל האחרון", אמרה בכאב אמו של אביב ז"ל פרלה. "שאף אמא לא תרגיש את הכאב הזה. שאף אמא לא תשכול את הילד שלה".

יעקב, אביו של אביב, סיפר לנשיא על קבלת ההודעה האיומה בעת ששהו בחופשה משפחתית בחו"ל ואמר: ״אני מבקש לציין במיוחד את הטיפול והיחס החם שקיבלנו ביממה הקשה בחיינו מצוות משרד החוץ והנספח הצבאי באיטליה. הם עשו את עבודתם בעדינות ובצורה מעוררת הערכה".

לבסוף ציין הנשיא ריבלין: "אין נחמה לכאבכם. הכאב שלכם, גם שלכם האחים וגם שלכן סבתות יקרות. הנכדים הם הלב שלנו והאובדן קשה מנשוא. אני מקווה ומייחל שתזכו לבשורות טובות ומי ייתן ונזכה להשתתף בשמחות שצפויות לכם. העם כולו מחבק אתכם בשעה הקשה הזו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר