בסרחיו חביאר-גולצמן ויו"ר סיעת יש עתיד בפתח תקווה רון כץ
בסרחיו חביאר-גולצמן ויו"ר סיעת יש עתיד בפתח תקווה רון כץ

פעיל הציבור סרחיו חביאר-גולצמן מצטרף לסיעת "יש עתיד"

יו"ר הסיעה, רון כץ: "סרחיו הוא נדבך חשוב להשגת המטרה להפוך ולהיות הרשימה החזקה ביותר במועצת העיר הבאה"

פורסם בתאריך: 31.7.18 06:08

סיעת "יש עתיד" בראשות חבר מועצת העיר רון כץ, מצרפת לשורותיה את פעיל הציבור סרחיו חביאר-גולצמן, הצפוי להתמקם במקום השני או השלישי ברשימה.

חביאר-גולצמן, יליד ארגנטינה, מתגורר בעיר מזה 30 שנים. במשך כ-20 מהם הוא שימש כיו"ר הנהגות הורים בבתי ספר שונים ברחבי העיר, בהם יסודות, בן צבי, פיינשטיין, תיכון עמל א' ותיכון עמל ב'. בנוסף הוא היה חבר בוועד ההורים העירוני. הוא פעיל בנושאים חברתייים-ציבוריים בשכונת אחדות, ומכהן כחבר הנהלת המתנ"ס ויו"ר ועדת התרבות במתנ"ס השכונתי.

"אני שמח להצטרף לחברי רון כץ שפועל בחמש השנים האחרונות בהתנדבות במועצת העיר, למען תושבי העיר", הוא אמר היום. "אני חושב שהמקום הנכון להשפיע ולקדם את החינוך, לדאוג לצרכים הקהילתיים של תושבי העיר ולטפח את השכונות, בדגש על שכונות הדרום, הינו בחבירה בין כל הכוחות האיכותיים בעיר. לכן בחרתי להצטרף לעשייה. אני קורא לכל חבריי ומכריי להצטרף אלינו".

בבחירות האחרונות קיבלה סיעת יש עתיד מנדט אחד. יו"ר הסיעה, כץ, כיהן כחבר מועצה שימש כראש אגף האירועים וסגן ראש מינהל החינוך.

"אני שמח שסרחיו הצטרף אלינו", אומר כץ. "הוא נדבך חשוב להשגת המטרה להפוך ולהיות הרשימה החזקה ביותר במועצת העיר הבאה. סרחיו הוא אדם בעל רקורד ציבורי והישגים מרשימים למען תושבי העיר. לאורך השנים פעל תמיד לקדם ולהוביל את נושאי החינוך, התרבות והקהילה בכלל פעילותיו הציבוריות. כמי שמאמין בצורך להשקיע בחינוך ולשים את החינוך בראש סדר העדיפויות, אני גאה על הצטרפותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר