אלחנן פלהיימר- סיעת תכל'ס צילום פרטי
אלחנן פלהיימר סיעת תכל'ס צילום פרטי

תכל'ס: סיעת צעירים חדשה תתמודד למועצת העיר

בראש הסיעה עומד אלחנן פלהיימר, בן 22, שאומר: "מבלי לזלזל באף אחד, אדם בין 40 או בן 50, לא יכול להחזיק בתיק הנוער והצעירים"

פורסם בתאריך: 14.8.18 06:37

סיעת תכל'ס, שהוקמה על ידי מספר תושבים צעירים מהעיר, תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר מתוך מטרה להפוך לסיעה הצעירה של המועצה ובכך לתת ייצוג לצעירי העיר. בראש הסיעה עומד אלחנן פלהיימר, בן 22. "אנחנו פונים לכל אדם שיש בו רוח ונפשו צעירה", הוא אומר, "המטרה שלנו היא לפעול בעיקר בנושאי אירועי תרבות בעיר, הגדלת תקציב אגף הנוער והצעירים ודגש על אירועי תרבות בעיר לכלל הצעירים. למשל אנחנו רוצים לגרום לכך שבהיכל התרבות יהיו יותר הצגות והופעות לצעירי העיר, מכל הסקטורים. כמו כן, אנו שואפים לשפר את תחום קווי לילה, שיפעלו בכלל השכונות עד שעות מאוחרות יותר ושיעברו ביכין סנטר, שזה אזור הבילויים של העיר כדי שנהגים לא יצטרכו לשתות או לנהוג או שמישהו יהיה נהג תורן".
פלהיימר הוא בן 22, מכהן כמנכ"ל אגודת הסטודנטים בקריית אונו ובעצמו סטודנט למשפטים. לדבריו, גיבוש הסיעה התרחש לאחר שחברי הסיעה הפנימו את כמות הצעירים שיש בעיר בעלי זכות בחירה. "הסתכלנו וראינו שזה משהו שקורה בערים אחרות וזה עובד טוב מאוד", מוסיף פלהיימר, "פתח תקוה בחישוב גס מונה לפחות 40 אלף צעירים מגיל 17 ומעלה שיש להם זכות בחירה, וזאת למרות שאנו נפעל גם עבור מי שאין לו זכות בחירה. יש המון צעירים שאין להם ייצוג הולם או מענה בעיר. לכן התגבשנו כמה חבר'ה צעירים ואנו מדברים על כך כבר כמה חודשים. לאחר שניבחר, אנו נבקש לקבל את תיק הנוער והצעירים, תיק האירועים ואת תיק התרבות והספורט, כי אנו רוצים להיות מעורבים. בתפיסה שלי, ומבלי לזלזל באף אחד, אדם בין 40 או בן 50, לא יכול להחזיק בתיק הנוער והצעירים, צריך בשביל זה אדם צעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר