מתקן איסוף הבגדים
מתקן איסוף הבגדים

תושבים ברחוב שפירא מתלוננים: מתקן לאיסוף בגדים גורם לקטטות

פורסם בתאריך: 12.9.18 16:05

מתקן לאיסוף בגדים שמוצב ברחוב שפירא הופך לעיתים קרובות למפגע עבור תושבי הרחוב, כך מתלוננים התושבים. חלק מהם טוענים שבמקום נזרקים מאות פריטי לבוש בצורה לא מסודרת ומחוץ למתקן המיועד לכך והדבר גורם לפגיעה בחזות הרחוב. אם לא די בכך, מציינים התושבים את העובדה העצובה מכל, ל]פיה לא פעם התרחשו קטטות בין אנשים נזקקים שבאו לאסוף את הבגדים. עצוב לגלות שבישראל 2018 אנשים נאלצים לרבי על בגדים משומשים.
"בסוגיה הזאת כבר נואשנו למי לפנות", אומרת אחד מתושבי הרחוב, "יש ברחוב מתקן של ויצ"ו שמיועד לתרומות של בגדים. כל יום מחדש מגיעים אנשים ומפזרים בגדים. בשל המצב שנוצר ובשל כמות הבגדים שנזרקת על הרצפה, פנינו למוקד 106, אך לא זכינו להתייחסות ממשית ומידי יום ממשיכים לזרוק בגדים על הרצפה".
בתמונות שצילמו התושבים ניתן לראות את שמתרחש מחוץ למתקן. כך למשל היום בבוקר צולמה תמונה בה רואים את המתקן המיועד, שעליו כתוב 'מעבירים את זה הלאה', אך מסביבו כמות גדולה של בגדים וקרטונים שזרוקים על הרצפה וכמעט ואין מאפשרים מעבר להולכי רגל.
מתברר כאמור שגם המשטרה הוזמנה למקום לא פעם בשל אלימות. "המשטרה הייתה במקום מספר פעמים בגלל קטטות בין אנשים על בגדים", הוא מוסיף, "מתברר שיש שם אנשים קבועים שרבים על הבגדים".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "העירייה פנתה לתנועת ויצ״ו וביקשה שתפנה לאלתר את המתקן שבבעלותה משטח המדרכה".

 

תושבים ברחוב מתלוננים על מתקן לאיסוף בגדים שהפך למטרד מאחר והבגדים מפוזרים על המדרכה. החלק הכי עצוב בסיפור הזה הוא הקטטות בין האנשים שבאים לקחת את הבגדים המשומשים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר