מודעת אבל בכניסה לבית הספר אריק אינשטיין. צילום אביחי כהן

בית ספר אחד, שתי מודעות אבל: באריק איינשטיין מתאבלים על ניר חי ועל רונן עוז

בכניסה לבית הספר אריק איינשטיין בנווה גן ניתלו זו לצד זו שתי מודעות אבל, על מותם של רונן עוז וניר חי, אבות צעירים. בבית הספר נערכים לסייע למשפחות

פורסם בתאריך: 15.10.18 18:19

בכניסה לבית הספר אריק אינשטיין בשכונת נווה גן, נתלו שתי מודעות אבל צמודות זו לזו. אחת על מותו של רונן עוז, ואחת על מותו של ניר חי. שני אבות צעירים לתלמידים בבית הספר, שמצאו את מותם. עוז נפצע קשה כאשר חילץ את בני משפחתו משריפה במלונית בירושלים, שריפה שנגרמה מהצתה. חי נפטר מדום לב במהלך טיול בברזיל. בבית הספר נערכו השבוע על מנת לסייע למשפחות ברגעים הקשים שלהן.
חבר המועצה רועי פן המתגורר בנווה גן, אמר: "בית ספר אחד, שתי מודעות אבל, על שני אבות צעירים שהלכו לעולמם תוך פחות משבוע. קיבינימט הבחירות, הפארק, המרכז המסחרי, החול בחצר של גן הילדים, והאם האגם יהיה פתוח או סגור בשבת. צריך לחבק את המשפחות האבלות, לחבק את בני ובנות המשפחה של כל אחד מאיתנו, ולקבל פרופורציה".

שני זמיר, יו"ר ועד הורי בית הספר: "תלמידי בית הספר שוחחו עם היועצות של בית הספר והייעוץ הפסיכולוגי. וכן ההורים קיבלו מייל הדרכה דרך היועצות של בתי הספר והייעוץ הפסיכולוגי בנושא, איך לדברר את הנושא לילדים. בית הספר מתארגן לעמוד לרשות המשפחות בכל דבר שיצטרכו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר