איציק ברוורמן על רקע בניין העירייה. צילום זאב שטרן
איציק ברוורמן על רקע בניין העירייה. צילום זאב שטרן

"אני חושב שאיציק ודפנה ברוורמן נעלמו בגלל אי נעימות גדולה"

פרט להודעה תמציתית בפייסבוק לא שמענו מאיציק ברוורמן למרות שכבר עברו שבועיים מאז הבחירות. מקורב לברוורמן אומר: "הוא אמר לי בשיחה שכמה ימים לפני הבחירות הוא הבין שהוא יפסיד. מה שתרם לזה זה המהלך של ש"ס"

פורסם בתאריך: 13.11.18 13:57

שבועיים חלפו מאז ההפסד של איציק ברוורמן בבחירות לרמי גרינברג, ופרט להודעה תמציתית בפייסבוק, ברוורמן כמעט ואינו נשמע או נראה בשטח. לשיחות והודעות הוא אינו עונה, וטרם ברור מה תהיה ההחלטה הפוליטית שלו לגבי המשך הקדנציה. מקורבים ופעילים שלו מספרים על כך שבני הזוג ברוורמן די נעלמו מהשטח. "אני מאוד מופתע מזה. הוא וגם דפנה נעלמו לחלוטין", אומר אחד מהמקורבים שלהם, "אני מפרש את זה בתור בושה והלם. הם נכנסו לשוק מוחלט מהתוצאות ואולי מתביישים בהן".

עם זאת, גורמים בעירייה מציינים כי מאז הבחירות, ברוורמן נפגש עם רמי גרינברג. לא ברור אם מדובר בתהליך ישיר של חפיפה ביניהם, אך ההערכה היא שהשניים, שידעו מערכת בחירות קשה, לא ישבו בניהם לשיחה על כוס קפה ללא סיבה. הצפי על פי גורמים בעירייה, הוא שככל שיתקרב מועד כניסתו של גרינברג לתפקיד בשבוע הבא באופן רשמי, יפגשו השניים שוב.
אחד הפעילים הבולטים במחנה של ברוורמן ואחר המקורבים אליו הוא ירון קדושים, שאומר: "יש משהו בזה שהם נעלמו, ואני מפרש את זה בצד של האי נעימות הגדולה והאי נוחות, כי הם היו בטוחים שהציבור יהיה איתם, הם היו בטוחים שהם ינצחו", הוא אומר. "ההפסד בא מכיוון בלתי צפוי ובגלל המהלך של ש"ס. הרי בדיעבד אם ש"ס היו עם ברוורמן אז הוא היה מנצח. הם לא העריכו שמשם תבוא הסכנה. מעבר לכך, ברוורמן הוא אדם מאוד ביישן מטבעו ואני מניח שהסיטואציה הנוכחית מגבירה את הביישנות שלו. הוא הגיע לבניין העירייה מספר פעמים, אמנם בשקט, כדי לחתום על דברים. אני מבין שהמצב מאוד לא נעים מבחינתם".

דפנה ברוורמן. צילום זאב שטרן

דפנה ברוורמן. צילום זאב שטרן

עוד מציין קדושים: "מאז הבחירות דיברנו פעמיים, ואני לא יודע איך לפרש זאת, אך יכול להיות שזו הקלה עבורו שכל זה הסתיים. הוא אמר לי בשיחה שכמה ימים לפני הבחירות הוא הבין שהוא יפסיד. מה שתרם לזה זה המהלך של ש"ס והפעילים שלהם. השיחה הייתה מאוד קצרה, התקשרתי לעודד אותו, ולהגיד לו מילים חמות. הוא נשמע מאוד רגוע ושקט. אני לא יודע אם הייתה חפיפה עם רמי גרינברג. מרגע שנגמרו הבחירות סיימתי את המעורבות הפוליטית בכל מה שקשור אליו. בהתחלה הוא אמר לי שהוא כנראה פורש. היום אני שומע שהוא כנראה נשאר, אך אנחנו לא מדברים פוליטיקה יותר".
יש לציין כי את ההודעה הראשונה והיחידה של ברוורמן לאחר הבחירות הוא העלה ב-1 בנובמבר, בדף הפייסבוק שלו, בו הוא כתב: "תושבי פתח תקווה היקרים, עברנו דרך ארוכה ויפה ביחד. אני מכבד את בחירתכם ונפרד מתפקידי בגאווה גדולה על העשייה הרבה בכלל ועל הסגנון והדרך בפרט. אני מודה מקרב לב לעשרות האלפים שהביעו בי את אמונם ומעריך מאוד את המאמץ של הפעילים והחברים".
ומה בנוגע למועצת העיר? "איציק לא מתכוון כרגע לשחרר את המנדט שלו והוא עושה חושבים", מספר אחד המקורבים של ברוורמן, "באיזשהו מקום הייתה לו ציפייה שרועי פן ואדי קואז יבואו וידברו איתו לפני, יתייעצו איתו, אבל בפועל הם חשבו בעיקר על הכיסא שלהם ועברו צד לפני שבכלל יבשה הדיו. ברוורמן באופי שלו, הוא לא בנאדם של פייסבוק או וואטסאפ. הוא לא אוהב להתבלט ועכשיו יותר מכל. הוא בעיקר מבלה עם המשפחה, הוא חטף סטירה וזה לא נעים לו".

אדי קואז אמר בתגובה: "הכל נעשה בידיעה של ברוורמן".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר