גן חגב
גן חגב

צפו: בגלל החול ילדה לקויית ראיה לא יכולה לשחק בחצר הגן ויושבת לבד בצד

הילדה בת השלוש לא יכולה לדרוך על משטחים לא יציבים. לא ברור מדוע מלכתחילה הועברה לגן זה שאינו עונה על צרכיה. בעירייה אומרים שיש תוכנית עבודה אך יתנו עדיפות לגן זה

פורסם בתאריך: 25.11.18 13:52

אמא לילדה לילדה לקווית ראיה, הלומדת בגן חגב, מתלוננת שפנתה לאגף גני הילדים ולראש העירייה החדש רמי גרינברג בנושא הנגשת חצר הגן, כלומר, החלפת אך לטענתה נאמר לה שזה ייקח עוד מספר חודשים וייעשה בהתאם לתוכנית השנתית. "חצר הגן כולה חול ומאחר והבת שלי היא לקוית ראויה, הלקות שלה פוגעת בתפיסת המרחק והיא לא יכולה להיות ולעמוד על משטחים שהם לא מספיק יציבים. היא לא דורכת על החול ובזמן שהילדים יוצאים לחצר, היא יושבת על המדרגה", מתארת האם את המצב הנוכחי. הבקשה היא להחליף כמה שיותר מהר את החול בחצר הגן בדשא סינטטי.

בתחלילת השנה שובצה הילדה לגן אחר, שבו גם המבנה לא היה מונגש, ולכן הועברה לגן הזה. בגן הנוכחי המבנה מונגש, אבל החצר לו. לכן לא ברור מדוע הועברה הילדה לגן הזה ולא הועברה מלכתחילה לגן שבו הן המבנה והן החצר מונגשים. נראה שהטיפול בשיבוץ הילדה היה רשלני מלכתחילה.

"בגן הנוכחי הגננת מקסימה והצוות מקצועי", אומרת האם, "אבל יש לנו בעיה עם החצר. כשפניתי לאחר הבחירות לראש העיר החדש ולגורמים נוספים נאמר לי שהגן שלנו יהיה ראשון בסדר העדיפויות, אבל ביקשו שהמתין עד להשבעה שתתקיים ביום רביעי, לאחר ההשבעה שלחתי מיילים ולבסוף תפסתי את ראש העיר ואמרתי לו שאני האמא של הילדה עם לקות הראיה והזכרתי לו ששוחחנו טלפונית והוא אמר שאני צריכה סבלנות וזה ייקח זמן. כשביקשתי להבין כמה זמן, הוא אמר לי כמה חודשים, שיש תוכנית עבודה ועובדים לפיה. ניסיתי להסביר שהבת שלי היא לא ילדה רגילה ולצערי במצב שנוצר היא גם לא שווה בין שווים, היא גם כך צריכה להתמודד מידי יום עם בעיות לא פשוטות ובתקופה קצרה החליפה שני גנים והיתה צריכה להסתגל לצוות וילדים חדשים. אני לא עוד הורה שנמאס לו לטאטא חול בסלון ולא שאני מזלזלת בכך, המצב פה הוא קצת אחר, מדובר בבעיה רפואית ולא פינוק ואני ממש לא יודעת מה לעשות".

גן חגב פתח תקווה

גן חגב פתח תקווה

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אנו פועלים בהתאם לתכנית העבודה ובכפוף לתקציב. מיד עם קבלת התקציב לשנה הקרובה תוכן רשימה ובהחלט תינתן עדיפות לגן חגב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר