חיילים בבקו"ם צילום אילוסטרציה חן גלילי
חיילים צילום אילוסטרציה חן גלילי

פתח תקוה במקום ה-43 בטבלת הגיוס של גברים לצה"ל

בהשוואה לשנה שעברה חלה עליה של אחוז אחד בשיעור הגיוס, גם במיצוי לקצונה יש עליה. אצל הנשים יש ירידה באחוז הגיוס וירידה של ארבעה מקומות בטבלה הארצית

פורסם בתאריך: 4.12.18 17:14

על פי הדירוג השנתי של אגף כוח האדם בצה"ל, העיר פתח תקווה מדורגת במקום ה-43 מבין הערים בישראל בדירוג הגיוס לצה"ל של גברים, שפרסם דובר צה"ל הבוקר. אמנם מדובר בעליה של מקום אחד בהשוואה לשנה שעברה, אך עם זאת, העיר עדיין מדורגת רחוק מאוד מהמקומות הראשנים באחוזי הגיוס לגברים ולנשים.
הנתונים מתייחסים לילידי שנתון 1997, שמרביתם התגייסו בשנת 2015 ואמורים להשתחרר השנה. נתוני הקצונה מתייחסים למשתחררי 2017. העיר נמצאת כאמור במקום ה-43, עם שיעור גיוס של 76.57 אחוזים. מתוך המתגייסים, 39.38 אחוזים התגייסו לתפקידי לחימה או לתפקיד משמעותי אחר. 6.42 אחוזים מתוך המתגייסים היו מיצוי לקצונה. בהשוואה לשנה שעברה חלה עליה של אחוז אחד באחוזי הגיוס, כאשר בשנה שעברה אחוז הגיוס עמד על 75.4 אחוזים. גם בקרב המיצוי לקצונה ישנה עלייה, לאחר שבשנה שעברה 5.1 אחוזים היו מיצוי לקצונה.
בקרב הנשים, אחוז הגיוס עומד על 56.67 אחוזים, מתוכם 87.73 אחוזים התגייסו לתפקידי לחימה או לתפקידים משמעותיים, 5.42 אחוזים מהווות מיצוי לקצונה. מדובר בירידה של 4 מקומות למקום ה-48 בהשוואה לדירוג בשנה שעברה. בשנה שעברה, אחוז הגיוס עמד על 59.1 אחוזים, ואילו המיצוי לקצונה עמד על 5.6 אחוזים.
הדירוג ניתן על פי חישוב של שלושת המרכיבים בדירוג: שיעור הגיוס, שמהווה 50 אחוזים מהציון הסופי, אופי הגיוס ומיצוי לקצונה, כאשר כל אחד מהם מהווה 25 אחוזים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    גואל נפש שראש עיר כזה לא נותן לנשים ביום כזה לשבות, זה מראה את ההתנהגות שלו שהוא בעד הרציחות, נשים לא לשתוק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר