גדי בשארי בטקס
גדי בשארי מקבל תעודת הוקרה

אות הוקרה חברתי בכנסת לעמותת "מתוק בלב" של גדי בשארי

זו לא הפעם הראשונה שבשארי זוכה להוקרה והערכה על פעילותו למען חיילים בודדים ומשפחות מעוטות יכולת. ביום העצמאות ב-2011 נבחר להדליק משואה

פורסם בתאריך: 14.12.18 09:48

בכנס "רואים טוב", שנערך בכנסת בסימן "היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות", קיבלה אות הוקרה עמותת "מתוק בלב" בניהולו של תושב פתח תקווה, גדי בשארי. את הכנס יזם חבר הכנסת יהודה גליק שאמר: "העלינו על נס נשים, גברים וארגונים הפועלים להוסיף טוב ולראות טוב בחברה הישראלית".

מיזם 'מתוק בלב' הוקם על ידי גדי בשארי לפני כשני עשורים ופועל במספר תחומים. בראשיתו התמקד בחיילי צה"ל ככלל ובלוחמים, ודאג לתרומות למוצבים על הגבול, ארוחות חג לחיילים בודדים, ימי כיף ללוחמים, חלוקת שי לחיילים פצועים ועוד. בשנים האחרונות התרחב הפרויקט והחל להשקיע בנוסף בתחום הילדים והנוער. בשארי פעיל בפתח תקווה כבר עשרות שנים ומידי שנה מקיים קייטנה חברתית למשפחות מעוטות יכולת. ביום העצמאות 2011, נבחר בשארי להדליק משואה על תרומתו לחברה והקמת המיזם ההתנדבותי וזאת לאחר ששנה קודם נבחר לאיש השנה של ארגון הליונס.

"זה היה כנס מאוד מרשים", מספר בשארי, "כשהתקשרו להגיד לי שנבחרתי מאוד התרגשתי מהמעמד, אני בסך הכול יזם חברתי שעושה זאת באהבה גדולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר