ספריית הדר המושבות ברחוב חדרה 12צילום זאב שטרן
ספריית הדר המושבות ברחוב חדרה 12 צילום זאב שטרן

הספריה ברחוב חדרה תיסגר, תושבים הגיבו בכעס רב

נציגים משכונת אם המושבות הוותיקה שמעו סקירה מראש העירייה, רמי גרינברג, על שינויים שיחולו בשכונה, ביניהם סגירת הספרייה. "זה כמו לסגור חוגים בוותיקה ולהגיד שיש בשפע בשכונה החדשה", הגיבה תושבת השכונה בכעס

פורסם בתאריך: 17.12.18 15:16

הספרייה העירונית ברחוב חדרה באם המושבות הוותיקה צפויה להיסגר לטובת שימוש ציבורי אחר. ההחלטה התקבלה על ידי ראש העירייה רמי גרינברג, לאחר ישיבה שהתקיימה אתמול, יום ראשון, עם נציגים מהשכונה. בפגישה קיבלו הנציגים מגרינברג סקירה על מספר שינויים שיחולו בשכונה, ביניהם סגירת הספרייה. שינוי נוסף הוא ביטול האולם ששימש לחוגי התעמלות בשכונה לטובת מבנה לתנועת הצופים בשכונה.
יש לציין כי הספרייה ברחוב חדרה שירתה את תושבי השכונה וותיקה באם המושבות וסגירתה תשאיר את התושבים ללא ספרייה ציבורית בסביבת מגוריהם. לכן, תושבים בשכונה הגיבו בכעס על הכוונה לסגור את הספרייה ברחוב חדרה. "אנחנו צריכים שירות כזה קרוב לבית", אומרת אחת מתושבות השכונה, "זה כמו לסגור חוגים בוותיקה ולהגיד שיש בשפע בשכונה החדשה. יש לחשוב מחדש אם לסגור את הספרייה בשכונה". תושב נוסף ציין נוכח ההחלטה: "למה לסגור?, זו ספריה שמשמשת את תושבי השכונה הוותיקה והגישה אליה נוחה לילדים שרוצים ללכת ברגל להחליף ספרים. ממש חבל".
גם פעילים בשכונה ציינו כי את הסוגייה הזאת יש לבחון מחדש, וזאת לאור תגובות התושבים והרצון שלהם להשאיר את הספרייה בשכונה. פעילים בשכונה ציינו כי הנושא עלה כחלק מסקירה מקיפה על השכונה, ושיש לדון בה לעומק לפני קבלת ההחלטה.
ראש העירייה, רמי גרינברג אמר בנושא: "הספריה ברחוב חדרה תאוחד עח הספרייה החדשה בבית ספר גולדה, ויחד עם הספריה ברחוב מבצע יפתח הם ישרתו את שתי השכונות. במקום הספרייה ברחוב חדרה תוקם שלוחה של המתנ"ס בשכונה שתשרת את התושבים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר