חזי חקאק. צילום מתוך דף הפייסבוק
חזי חקאק. צילום מתוך דף הפייסבוק

"הם מצפים שחזי יעזוב בעצמו, אבל זה לא יקרה"

ראש העירייה, רמי גרינברג, מעוניין להחליף את דובר העירייה מזה 20 שנה, חזי חקאק. גורם בעירייה: "חזי ידוע בתור אדם מקצוען, נעים, שבא לעבוד, הצעד הזה לא נכון ויהיה בכיה לדורות"

פורסם בתאריך: 27.12.18 12:53

האם דובר העירייה המאוד מוערך חזי חקאק יסיים את תפקידו? חקאק מכהן בתפקידו כ-20 שנה ולפני כן עבד באגף הנוער. למלאבס נודע כי ראש העירייה, רמי גרינברג מבקש למנות לתפקיד מאת אחד ממקורביו. לדברי מקורבים לחקאק, ראש העירייה לא שוחח איתו באופן אישי, הוא לא קיבל מכתב פיטורין וכן לא קיבל זימון לשימוע. אותם מקורבים סיפרו כי גרינברג ומנכ"ל העירייה יניב בניטה, מצפים שחקאק יעזוב בעצמו, דבר שלטענת המקורבים שלו, לא יקרה. "כולם בעירייה בשוק", אמר גורם בעירייה, "חזי ידוע בתור אדם מקצוען, נעים, שבא לעבוד ולא להתעסק בפוליטיקה ורכילות. הצעד של גרינברג, שהוא רוצה לשלוח אותו הביתה, הוא לא נכון ויהיה בכיה לדורות". גורם אחר הוסיף: "הוא התחיל לעבוד אצל איציק אוחיון, המשיך עם אורי אהד ולאחר מכן עם איציק ברוורמן ולמרות שפה ושם היו חילוקי דעות, כולם העריכו אותו על עבודתו הקשה והמקצועית ולכן ההחלטה הפתיעה את כולם. חזי נחשב לאיש רגוע, שיודע ללכד את השורות וזה בדיוק מה שגרינברג צריך, הרי הוא שולף מהמותן ומפרסם כל מה שיש על ליבו והוא צריך מישהו רגוע לידו, אני מאוד מקווה שהם יתעשו".
חקאק העדיף בשלב זה לא להגיב לדברים.
תגובת גרינברג לדברים תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    החלטה מצויינת של גרינברג
    כל עובד בעירייה צריך לדעת שהוא בר החלפה ובפרט במשרות רגישות כמו דובר העירייה .
    מוטב למר חקק לפנות את מקומו וכל ההסטוריה שלו עם ראשי עיר אחרים ,ממש לא לעיניין. לגרינברג יש ראש אחר . אני מקווה שגרינברג יזיז ויפטר עוד ג'ובניקים שאוכלים משכורת על חשבון הארנונה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר