הרכב עליו קרס עמוד התאורה. צילום: דוברות מד"א
הרכב עליו קרס עמוד התאורה. צילום: דוברות מד"א

עמוד תאורה קרס ופגע ברכב חולף, עץ קרס לחצר גן ילדים

מזג האוויר הסוער, עדכונים מהשטח: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון שני פצועים קל. במרכז פתח תקוה דווח על הפסקות חשמל. כוחות הוזעקו להדר גנים מחשש שחלון ענק ייתנתק וייפול (וידיאו)

פורסם בתאריך: 16.1.19 16:19

למרות ששיא הסערה עוד לפנינו – על פי חזאי מטאו טק השיא יהיה בין 20:00 לחצות – בפתח תקוה ובראש העין כבר מתחילים להרגיש את השפעת מזג האוויר הסוער במספר אירועים.

בדוברות מד"א הודיעו כי בשעה 13:12 התקבל דיווח במוקד 101 על עמוד תאורה שקרס ופגע ברכב חולף ברחוב הר המור בראש העין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון אישה כבת 40 וגבר כבן 31 במצב קל ובהכרה מלאה עם חבלות בפלג גופם העליון.

החובשים של מד"א, נעם פרבר ויוחאי עצמון, סיפרו: "זה ממש נס. הרכב שבו נסעו שני הפצועים היה עם פגיעות פח קשות מאוד בחלקו העליון מעמוד תאורה שקרס ופגעו בה. שני הפצועים, שהיו ברכב בזמן הפגיעה שכבו על הכביש כשהם בהכרה מלאה ונסערים. ביצענו בדיקות רפואיות ופינינו את שניהם שסבלו מחבלות בפלג גופם העליון במצב קל לבית החולים".

לקראת השעה 15:00 דווח כי בבית הכנסת אוהל אברהם ברחוב בן אליעזר 27 בשכונת הדר גנים, ניתק החלון החיצוני ועמד ליפול לכיוון הכביש. עוברים ושבים שהיו במקום הזמינו את המשטרה.

בראש העין קרס בערך בשעה 15:30 עץ ברוש אל תוך חצר גן זמר ברחוב הרשש 32, דקות לאחר שמרבית הילדים עזבו את הגן. הועברה פנייה למוקד לטיפול ולמחלקת גינון, על מנת שיפנו את העץ.

עץ קרס בתוך גן ילדים בראש העין רחוב הרשש

בערך בשעה 15:45 דווח על עצים שקרסו ברחובות סנהדרין ועפרוני והנושא בטיפול הגורמים המתאימים. בעיריית ראש העין מדווחים שהעירייה ערוכה למצב חירום בשל מזג האוויר ומטפלת בכל פנייה, כולל פינוי עצים שקרסו. בעירייה מבקשים לדווח על כל תקלה ומפגע למוקד העירוני.

ב-15:50 דיווחו תושבים במרכז פתח תקוה על הפסקת חשמל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר