ספריית הדר המושבות ברחוב חדרה 12צילום זאב שטרן
ספריית הדר המושבות ברחוב חדרה 12 צילום זאב שטרן

צמצומים בשעות הפעילות בספריות ברחבי העיר

אחת התושבות: "יש הרגשה שמנסים לחסוך עלינו". העירייה: "הסיבות הן נפח הפעילות, מחסור בכוח אדם ופתיחת הספרייה בנווה גן"

פורסם בתאריך: 27.2.19 10:31

אגף הספריות מצמצם את שעות פעילות בספריות ברחבי העיר. כך, בימים אלה קיבלו מנויי ספריית הדר המושבות, ברחוב חדרה, הודעה, שהחל מה-10 במרץ, שעות פתיחת הספרייה יצומצמו והחל מתאריך זה לא תתקיים פעילות בימי ראשון. ספריה זו אינה היחידה בה יצומצמו שעות הפעילות. החל מתאריך זה לא תתקיים פעילות ביום ראשון, זאת בנוסף לכך שביום שני הספרייה סגורה. בימי שלישי, חמישי ושישי תפעל הספרייה חצי יום וביום ברביעי היא פתוחה משעה עשר וחצי בבוקר ועד שעה 18:45. הודעה דומה קיבלו גם מנויי ספריית מבצע יפתח, שגם אצלם צומצמו השעות והספרייה לא תקבל קהל בימי שלישי וחמישי, ושאר הימים נשארו כמו שהם. "אני לא מצליחה להבין למה מקצצים לנו את שעות הספרייה", שואלת תושבת מהשכונה, "צריך להוסיף שעות ולא לקצץ, לא מובן לי מדוע צריך ספריה, אם היא יותר סגורה מאשר פתוחה, יש הרגשה שמישהו מנסה לחסוך עלינו". ותושבת אחרת מוסיפה: "ראש העיר רצה לסגור את ספריית חדרה, צעקנו, דרשנו ואז בשביל להשתיק אותנו, הוא השאיר אותה פתוחה, עכשיו הוא מצמצם שעות, עד שהוא יסגור אותה לגמרי וזה מכעיס".
על פי הפרסום באתר של אגף הספריות, מדובר במגמה עירונית. החל מה-1 במרץ לא תתקיים קבלת קהל בימי חמישי בספריית יוספטל ובספריית ארגוב. גם בספריה לדוברי השפה הרוסית צומצמו השעות הפעילות בימים שני, שלישי וחמישי. החל מה-10 במרץ בספריית אליפים לא תהיה קבלת קהל בימי שישי. "כל פעם מצמצמים שעות בשכונה אחרת, הם טוענים שיש חוסר בכוח אדם, אבל תאכלס, הם כנראה לא רוצים לשלם", אומר אחד התושבים.
תגובת העירייה: "נפח הפעילות, מחסור בכוח אדם וכן פתיחתה העתידית של ספריית נווה גן מהווים את העילה להחלטה זו. השיקול הוא מקצועי ונעשה לאחר בדיקה מדוקדקת של הדברים. ההחלטה אושרה על ידי ראש האגף והובאה לידיעת ראש העיר טרם הועברה לידיעת המנויים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחל נדב

    גם אני לא מבינה מדוע הספריות בעיר עדיין סגורות!!!! הממשלה הודיעה שהספריות יתחילו לעבוד כבר בשבוע שעבר אך לא כך קורה. חבל מאוד

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר