רמי גרינברג (צילום: מטה גרינברג), והפאנח הפוליטי בכנס מועצת הנוער בתיכון גולדה
רמי גרינברג (צילום: מטה גרינברג), והפאנח הפוליטי בכנס מועצת הנוער בתיכון גולדה

כעס על גרינברג: טענה כי ניצל את כנס מועצת הנוער לנאום פוליטי בעד הליכוד (וידיאו)

מירב בן ארי מכולנו: "דבר כזה עוד לא קרה לנו". יא יא פינק מהעבודה: "מגיע מישהו ומשתלט על האירוע ונותן נאום כאילו אנחנו נמצאים במרכז הליכוד". גרינברג: "דיברתי על ערכים כלליים של אהבת העם והמדינה" (צפו בראש העירייה נואם)

פורסם בתאריך: 7.3.19 15:14

כעס על ראש העירייה, רמי גרינברג, שלטענת גורמים שונים בעירייה וגורמים פוליטיים ניצל כנס של מועצת הנוער והתלמידים בפתח תקוה לנאום פוליטי, נוכח הבחירות הקרבות לכנסת.

ביום חמישי (7.3) התקיים כנס של מועצת הנוער והתלמידים מכל בתי הספר בעיר, במסגרת אגף חברה נוער וצעירים. הכנס התקיים בתיכון גולדה בנוכחות כ- 400 תלמידים מתנדבים. הכנס התחלק לשני חלקים – בחלק הראשון דברי תודה, חלוקת תעודות והרצאה של הזמרת מורן מזוז שסיפרה על הקשיים וההצלחות שלה. החלק השני היה פאנל אותו הנחו גיא אליהו מנהל אגף חברה נוער וצעירים, וראובן טגניה, יו"ר מועצת הנוער, בנוכחות חברי כנסת ומתמודדים מהמפלגות השונות על מקום בכנסת הקרובה. נכחו: אלי חזן מהליכוד. יאיא פינק מהעבודה, גלעד סממה מגשר, איתן גינזבורג מכחול לבן, מירב בן ארי מכולנו, עידית סילמן מהאיחוד הלאומי ויריב אופניהיימר ממרצ. המתמודדים נשאלו שאלות שנכתבו על ידי התלמידים.

לקראת סוף הפאנל, הגיע ראש העיר רמי גרינברג לברך את התלמידים, אך לטענת מי שנכח באירוע והמתמודדים הוא הפך את הפאנל לנאום פוליטי, דבר אשר יצר כעס רב אצל לא מעט מהמתמודדים.

מירב בן ארי, ממפלגת כולנו, אמרה: "אני קרוב לחודש עושה פאנלים, פגשנו ראשי ערים מעמדות שונות, גם כאלה שהעמדות שלהם ידועות ואף אחד לא ניצל את הפלטפורמה הזו לייצג את העמדות של המפלגה שלו, אלא כולם באו, ברכו ואיחלו בהצלחה. וכאן הוא בא והתחיל לדבר על עמדות הליכוד, על חוק הלאום והמפלגות הקטנות שמתחפשות לימין והדבר יצר כעס רב אצל המתמודדים, במיוחד שהיה את נציג הליכוד שעושה את עבודה היטב. זה עוד לא קרה לי וזה היה מאוד מפתיע וחבל, כי היו בני נוער נהדרים ומועצת הנוער בעיר רצינית מאוד, מזל שהוא הגיע בסוף הפאנל".


יאיא פינק ממפלגת העבודה אמר: "אנחנו משתתפים במאות פאנלים ובכזה דבר עוד לא נתקלנו, מישהו שמגיע בתפקיד ממלכתי ונותן נאום של רבע שעה שבו הוא תוקף את חברי הפאנל ומדבר למה חשוב להצביע לליכוד. הוא בכלל לא בירך את הילדים, שלשם כך הוא הגיע. אני נשארתי לשבת ובשלב מסוים כולנו קמנו והלכנו, זה היה מאוד מביש, מפאנל שהתנהל בצורה דמוקרטית ויפה, מגיע מישהו ומשתלט על האירוע ונותן נאום כאילו אנחנו נמצאים במרכז הליכוד".

כנס מועצת הנוער בתיכון גולדה

כנס מועצת הנוער בתיכון גולדה

לטענת רמי גרינברג הדברים ממש לא היו כמו שהם מוצגים. גרינברג אמר למלאבס: "כולם דיברו והקשבנו להם קשב רב. בסוף התבקשתי לדבר וגם להתייחס לנושאים שעלו בפאנל. כשדיברתי התמקדתי בחשיבות של הנוער להיות פעיל ומעורב ובשום שלב לא דיברתי על מפלגה אלא על ערכים כלליים ללא זהות פוליטית. מי שערכים ואהבת העם והמדינה לא לרוחו זו בעיה שלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בוקי

    מה יהיה רמי? אל תשתמש בפתח תקוה כקרש קפיצה לפוליטיקה הארצית. תתחיל לעבוד לטובת התושבים במקום ללקק לחברים מהליכוד

  2. תושב העיר

    הבן שלי היה שם, הכל היה הרבה יותר מגעיל ממה שכתוב, ראיתי וידאו… רוב התלמידים שהיו שם לא יצביעו ליכוד בעוד 4 שנים…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר