אסתר בסרטמן
אסתר בסרטמן

בעלת חנות תשמישי קדושה מתלוננת: "בעירייה מצלמים חנות אחרת והדוחות מגיעים אליי"

אסתר בסטרמן, בעליה של חנות ברחוב חובבי ציון, נדרשת על ידי העירייה לשלם בגין הוצאת סחורה לחזית הרחוב למרות שהיא בכלל ממוקמת בפסאז'. העירייה: "נפלה טעות"

פורסם בתאריך: 26.7.17 09:51

אסתר בסרטמן, בעליה של חנות קטנה בשם בסרטמן תשמישי קדושה, הנמצאת ברחוב חובבי ציון 32, מתלוננת כי קיבלה מעיריית פתח תקוה דוח בגין הוצאת סחורה מחוץ לחנות. אלא שצילום החנות, המופיע בדוח, הוא לא צילום של החנות שלה, והיא מציינת כי כלל איננו מוציאה סחורה אל מחוץ לחנות, אך נאלצת להתמודד עם טענות חוזרת של העירייה.

לדברי בסטרמן, החנות לא ממוקמת בחזית הרחוב אלא בתוך פסאז' קטן, שיוצא מרחוב חובבי ציון. לפני כחצי שנה לערך קיבלה דוח מטעם פקח עירוני בסך של 730 שקל, בו נכתב כי מהות העבירה הינה: "עשיית מעשה העלול לגרום נזק לרחוב או להפריע לניקוי או לתנועת הציבור בו". לדוח צורפה תמונה של הסחורה שניצבת מחוץ לחנות. אלא שבתמונה מתברר שמדובר בחנות אחרת שנמצאת בחזית רחוב חובבי ציון, חנות בשם שמעיה. בסרטמן ניסתה לשוחח עם העירייה ולהסביר להם את הטעות, אך ללא הצלחה. בשבוע שעבר היא קיבלה התרעה נוספת על הצורך בתשלום.

בסרטמן, בת ה-65, בעלת החנות מזה 30 שנה, טוענת כי זאת הפעם השלישית במהלך השנים האחרונות שהמקרה חוזר על עצמו, ושפשוט אין עם מי לדבר. לדבריה, לפני כשנה וחצי לערך, ובכדי לא להתמודד עם הליכים משפטיים, היא נאלצה בלית ברירה לשלם את הקנס, עבור מקרה שאינו קשור אליה בכלל. אלא שכעת המקרה חזר על עצמו. "בעירייה מצלמים חנות אחרת ברחוב שנמצאת על הכביש, מצלמים את הסחורה שלהם בחוץ, וכל הדוחות מגיעים אליי. אני מסבירה לעירייה שזאת לא החנות שלי ושכל הדוחות מגיעים אלי, וזה לא עוזר. זאת הפעם השלישית שהמקרה הזה קורה לי. החנות שמופיעה על גבי הדוח זאת חנות אחרת ולא בשטח שלי בכלל. המבנה שלי נמצא בבניין אחר בכלל. אני נמצאת בפאסג' האחורי ואין קשר בין שני המבנים. אמרתי לעירייה בשפה מאוד יפה שהפקח שנתן לי את הדוח כבר פעם שלישית, יבוא אלי לחנות, אני אראה לו החנות והוא יראה שמדובר בטעות והכל יבוא על מקומו בשלום. מנגד אמרו לי שזאת לא הדרך ושאני צריכה לערער ולהוכיח. זה אבסורד, אם הפקח יבוא אלי ויראה הוא יבטל את הדוח בעצמו".

בשיחה עם בעל העסק במצולם בתמונה המצורפת לדוח, הוא אומר כי לא מוכר לו דוח שקיבל וכי הוא מוציא את הסחורה על פי אישורים מהעירייה כמו יתר העסקים ברחוב.

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "אכן, נפלה טעות בשל שיבוש במערכת המיחשוב הפנימית. גב' אסתר בסטרמן צודקת בטענתה, והדו"ח יבוטל. הוחלט לנקוט בעוד מספר צעדים בנוסף להקלדת דו"ח על מנת שטעויות כאלה לא יישנו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר