ישי ברג ז"ל.
ישי ברג ז"ל.

טרגדיה: ישי ברג נפטר בגיל 34 מדום לב לאחר ששרד שלוש השתלות כליה

גופו של ברג דחה את השתלת הכליה הראשונה, וכך גם את השנייה אותה תרמה לו אמו. ניתוח ההשתלה השלישי הצליח, הוא חזר לחיים רגילים, החל לעבוד ושכר דירה. הלילה הוא הלך לעולמו

פורסם בתאריך: 3.4.19 10:48

ישי ברג, תושב שכונת כפר גנים בפתח תקוה, נפטר הלילה בטרם עת, כשהוא בן 34 בלבד.

ברג, מוכר בעיר מכמה סיבות, בין היתר בשל כך שבגיל 24 נאלץ לעבור השתלת כליה לאחר שכליותיו הפסיקו לתפקד. תחילה תרמה לו אמו כליה אך הגוף דחה את הכליה. לאחר מכן עבר השתלה נוספת, שגם אותה הגוף דחה. לבסוף, לפני כארבע שנים, הוא עבר השתלה שלישית, והיא הצליחה וברג נפרד ממכונות הדיאליזה והחל חיים רגילים, חזר לעבוד, ושכר דירה במרכז העיר.

ישי היה מוכר גם בקרב אוהדי הפועל פתח תקווה, ומידי שישי היה מגיע למשחקים ואף מפרסם על כך בפייסבוק שלו. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים. הוא למד בבית ספר הרב תחומי ב', ושירת ביחידת עוקץ. הוא נפטר מדום לב.

אחיו ערן פרסם הבוקר: "בצער רב אנו מודיעים כי יקירנו ישי ברג נפטר בטרם עת. ההלוויה תתקיים ביום ד' 3/4/19 בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה פתח תקוה. השבעה בבית המשפחה בהיבנר 35 פתח תקוה".

עמותת הכחולה של אוהדי הפועל פתח תקוה פרסמה הבוקר את ההודעה הבאה: מועדון הפועל פתח תקוה ועמותת הכחולה משתתפים בצערה של משפחת ברג על לכתו בטרם עת של הבן ישי. ישי ברג, אוהד מושבע של הפועל פתח תקוה וחבר בעמותת הכחולה הלך לעולמו בגיל 34. יהי זכרו ברוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר