מרכז העיר. צילום: זאב שטרן
מרכז העיר. צילום: זאב שטרן

בשורות טובות: תושבי פתח תקווה יזכו לחניה חינם ברחובות רבים בעיר

מדובר בפיילוט ברחובות רבים, בעיקר במרכז העיר, שיאושר בישיבת מועצת העיר הקרובה. בוטלה הטבת חניה חינם לבעלי רכב היברידי שאינם תושבי פתח תקוה

פורסם בתאריך: 15.5.19 12:52

מועצת העיר צפויה לאשר בישיבה הבאה, ב-27.5, את קיומו של פיילוט חניה חינם לתושבי העיר, כפי שקיים בלא מעט ערים אחרות בהן התושבים חונים בחינם.
בהצעה לסדר של מועצת העיר נכתב כי תועלה לאישור הצעה לפיילוט למתן הטבה לתושבי העיר לחניה חינם ברחובות המסומנים בכחול לבן ומותרים על פי שילוט.

רשימת רחובות, פיילוט חניה, מסמך של העירייה

הפיילוט גם קיבל חוות דעת משפטית מהיועצת המשפטית של העירייה, שרית גרינבויים, שציינה כי יש צורך לקבל לכך את אישור משרד הפנים.
התוכנית תכלול מספר רחובות בעיקר באזור מרכז העיר והשוק, כמו למשל בר כוכבא, וולפסון, נורדאו, ההגנה,  גולדנהירש, פרנקפורטר, הרצל (שפירא עד החצב), אהרונסון (וולפסון עד אחד העם), אחד העם, סלנט (הרצל עד בלפור), ועוד. הרשימה המלאה של הרחובות תפורסם כלכ הנראה לאחר האישור במועצה.

רשימת רחובות, פיילוט חניה, מסמך של העירייה

יש לציין כי פיילוט כזה אושר בשנת 2013, אז עוד בתקופת כהונתו של אורי אהד כראש העיר, אך היא בוטלה במהלך הקדנציה הקודמת. כעת הפיילוט צפוי לקבל אישור מחדש, ולאפשר לתושבים לחנות ברחבי העיר ללא תשלום. עם זאת, ייתכן ויהיו כאלה שלא יהיו מרוצים, מאחר והמהלך עלול להגביר את מצוקת החניה באזורים מסויימים.

במקביל לכך הודיעה העירייה כי הטבת חניה חינם חינם ניתנה לרכבים היברידיים בשנת 2009 תבוטל. בעירייה הבהירו שתושבי פתח תקוה בלאו הכי ייהנו מחניה חינם, בעוד תושבי חוץ יצטרכו לשלם עבור חניה, גם אם הם בעלי רכב היברידי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אורלי יהושע

    יוזמה מבורכת גם לתושבים וגם לבעלי העסקים בעיר. יישר כח !

  2. יואל אלימלך גואל

    כל הכבוד רמי גרינבג ישר כח המשך בעשיה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר