השחתת רכב - ברחוב בן יהודה 23 פתח תקווה. צילום באדיבות התושבת
הרכב של לנה מוסטיפן לאחר ההשחתה צילום פרטי

מחפשים עדים: מי השחית הלילה את הרכב של לנה?

רכבה של לנה מוסטיפן הושחת הלילה בחניה ליד בית המשפחה. אין לנו אויבים היא אומרת, אך נזכרת שלפני כחודש מישהו ירק על חלון הרכב שלהם. הבוקר היא פנתה לעזרת הציבור בניסיון למצוא עדים למעשה, בנוסף להגשת תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 15.5.19 14:44

בלילה האחרון, שבין שלישי לרביעי, הושחת הרכב של לנה מוסטיפן תושבת פתח תקווה. הרכב נצבע כולו בספריי ככל הנראה. המקרה אירע סמוך לבית המשפחה ברחוב בן יהודה 23 במרכז השקט של פתח תקוה, ולנה מבקשת את עזרת הציבור. היא מקווה שמישהו אולי ראה מי עשה את זה ויעדכן אותה. "זה קרה בין השעות 24:00 לשעה 07:00 בבוקר", היא מספרת, "אתמול בלילה בסביבות השעה שתיים עשרה, בעלי חזר מריצה והרכב עוד היה נקי. הבוקר, כשיצאתי לעבודה, ראיתי את הרכב מלא צבע. הרכב חנה בחניה הפרטית שלנו והתגובה הראשונה שלי הייתה הלם מוחלט ולא הצלחתי להבין מי עשה לנו את זה. התקשרתי למשטרה שהגיעה למקום וצילמה את הרכב ולאחר מכן ניגשנו לתחנה להגיש תלונה. לא רק שזה עצוב, זה גם מאוד מכעיס ואין לי מושג מי עשה את זה".
את חושדת במישהו?
"לא. אין לנו שום סכסוך עם אף אחד וגם לא עם השכנים, להפך יש לנו שכנים מאוד נחמדים. אנחנו זוג צעיר שאין לו בעיה עם אף אחד. מה שכן, לפני כחודש מישהו ירק לנו על החלון הקדמי של הרכב ולא ייחסנו לכך חשיבות, אבל היום אחרי מה שקרה לרכב, התחלתי לחשוב שאולי יש קשר בין הדברים", היא מסבירה.
ויש מצלמות בסביבה?
"אנחנו עדיין לא יודעים. התקשרנו למוקד העירוני והם אמרו שהם יבדקו ויחזרו אלינו. חיפשנו את הצבע בפחים ליד הבית ולא היה כלום".
ואת הצבע הורדתם?
"עדיין לא. אנחנו מחכים לשמאי רכב שיבדוק אותו, על מנת לראות באיזה צבע מדובר ומה צריך לעשות".
אז אם הייתם הלילה בין השעות 00:00-07:00 ברחוב בן יהודה 23 פתח תקווה וראיתם משהו – ניתן לפנות ללנה במספר הטלפון- 054-9448264.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר