אלכוהול בגינה ציבורית. צילום אילוסטרציה אליהו הרשקוביץ
אלכוהול בגינה ציבורית. צילום אילוסטרציה אליהו הרשקוביץ

"הפכנו להיות כמו הארלם בלילות": תושבים באם המושבות חוששים להעיר לבני נוער שמשתוללים

התושבים מתלוננים על רעש, ונדליזם ושתיית אלכוהול בגינות הציבוריות. הם דורשים שניידת קבועה תסייר בשכונה בייחוד בתקופת החופש הגדול

פורסם בתאריך: 5.6.19 12:52

בעוד כשבועיים יחל החופש הגדול של תלמידי החטיבות והתיכונים, אבל יש מקומות בעיר בהם תושבים כבר מתחילים לחוות רעש וואנדליזם. השבוע עלה פוסט בשכונת אם המושבות על מצב הגינות בשעות הערב. אחד התושבים ביקש לסגור החל משעה 21:00 את הגינה one&only ובנוסף להציב במרכז רום במהלך שישי ושבת בערב ניידת משטרה. "לצערי, המצב בשכונה הפך להיות נורא", אומרים כמה תושבים, "המצב בסופי שבוע רק הולך ומחמיר וזה בכל הגינות, מבצע יפתח, מבצע חורב, ביעל רום ובמרכז רום, אנחנו הולכים לישון בלילות עם חלונות סגורים, כי הרעש הוא נוראי וזה כבר מזמן עבר את חצות. בהתחלה עוד היינו מעירים להם, אבל אנחנו חוששים לרדת לגינה, כי לכו תדעו איך הם יגיבו ומי ישלוף סכין".
לטענת התושבים הפתרון הוא הצבת ניידת קבועה. "מזמינים ניידת, היא עושה סיבוב, הילדים הולכים והיא נוסעת ואז הם חוזרים. במידה והם יידעו שיש ניידת קבועה בשכונה, הם אולי יתחילו להתנהג כמו שצריך, בטוח הבעיה לא תיפתר, אבל אולי זה טיפה יקל על מי שמתגורר בשכונה".

תושבת אחרת מוסיפה: "אולי צריך לגבות כסף מתושבי השכונה ולהקים חברת אבטחה פרטית וסוף סוף השקט יחזור לשכונה. לצערי הפכנו להיות כמו הארלם בלילות, קבוצה של בני נוער נוסעת כמו מטורפים, מקללים, שותים אלכוהול ובעיקר מכתימים שם של שכונה שלמה".
תגובת דוברות העירייה: "השיטור העירוני מבצע פעילות יזומה בהמשך לקריאות הנפתחות במוקד העירוני. במהלך סופי שבוע וחופשות מבתי הספר יוגברו הסיורים, בדגש על שעות החורגות מהשעות המותרות על פי החוק. במהלך חודשי הקיץ מתקיימת לנוער פעילות של "עיר ללא אלימות" על מנת לתת לנוער מענה חלופי להישארות בגנים הציבוריים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    השקט יחזור כשימצאו לבני נוער בחופש תעסוקה אם זה עבודות או להשאיר מגרשי ספורט פתוחים עד מאוחר הם פשוט משועממים רצח אז סתם משתוללים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר