בית ספר פיק"א. צילום: זאב שטרן
בית ספר פיק"א. צילום: זאב שטרן

"הכנסת ילדי גן חרדים נעשתה ללא ידיעתנו"

בעקבות החשיפה: בעיריית פתח תקווה מאשרים כי יוצבו קרוואנים בחצר בית הספר פיק"א שישמשו ילדי גן חרדים "באופן זמני". העירייה: "ההורים ידעו". הוועד: "זהו שקר"

פורסם בתאריך: 7.8.17 09:54

חשיפת "מלאבס" בנושא הכנסת ילדי גן חרדים לבית הספר היסודי פיק"א בפתח תקווה ממשיכה לעורר הדים. כזכור, אתמול הביעו הורים חשש כי בעירייה מתכוונים להכניס ארבעה קרוואנים לחצר בית הספר בהם ילמדו כ-100 ילדי גן חרדים. אחד ההורים אמר: "ילדי גן חרדים אינם מתאימים לא באמונה שלהם ולא בגיל שלהם לאופי בית הספר ויש למנוע זאת בהקדם".

בעיריית פתח תקווה טוענים בתגובתם כי נציגות ההורים בבית הספר הייתה מודעת למהלך וכי מדובר בהסדר זמני עד שמבני הקבע של ילדי הגן יהיו מוכנים. בוועד ההורים מכנים את התגובה "שקרית" וטוענים כי ההחלטה נעשתה ללא ידיעתם.

תגובת העירייה: "ראשית, יובהר כי ההחלטה להציב את הקרוואנים התקבלה זה מכבר על דעת מנהלת בית ספר פיק״א ונציגות ההורים. מדובר על אכסניה זמנית בלבד של בין שלושה לארבעה חודשים עד שגני הקבע של הילדים יהיו ערוכים לקליטתם. סוכם עם מנהלת בית הספר כי עם מעברם של ילדי הגן למבני הקבע, המובלעת כולה עם המבנים יועברו לשימוש בית הספר כחדרי ספח או כל שימוש אחר שייבחר. כמו כן, העירייה העמידה תקציב מיוחד לשדרוג גינת בית הספר לרווחת תלמידי בית ספר פיק״א. נקבעה פגישה בימים הקרובים עם מנכ״ל העירייה, בהשתתפות מנהלת בית הספר, הנהגת ההורים ועובדים נוספים של הרשות על מנת להגיע להבנות ולהסכמות".

תגובת וועד פיק"א: "תגובת העירייה היא שקרית וההחלטה להציב קרוואנים נעשתה ללא ידיעת וועד ההורים וולא הסכמתם. בשיחה מול נציגי העירייה, נאמר לנו שהקרוואנים אמורים להיות במקום לפחות שנה ולא מספר חודשים ספורים וכן הובטח לנו שטח גינה גדול ממה שמיעדים לנו כרגע".

העירייה: "עומדים מאחורי תגובתנו. מנהלת בית הספר בתמונה וגם נציגי הוועד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר