איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי
איציק דיעי. צילום צוריאל עוז ארי

תפנית מפתיעה: גרינברג החליט לבחון מחדש את מינוי איציק דיעי וענת זנזורי לסגנים בשכר

מוקדם יותר השבוע אמר גרינברג למלאבס כי איציק דיעי ימונה לסגן רביעי בשכר, וענת זנזורי תמונה לסגנית חמישית בכפוף לאישור משרד הפנים. היום הודיע כי הנושא יבחן מחדש. האם זה קשור למה שקרה אתמול בהדר גנים?

פורסם בתאריך: 19.6.19 18:39

ראש העיר רמי גרינברג, החליט באופן מפתיע להוריד מסדר היום של ישיבת המועצה הקרובה, שאמורה להתקיים ביום ראשון ה-30 לחודש, את אישור מינוי שני סגני ראש עיר נוספים בשכר. זאת כמה ימים בלבד לאחר שסיפר על כך בשיחה עם מלאבס. כסגן רביעי בשכר מיועד לכהן יו"ר הבית היהודי בפתח תקוה, איציק דיעי. תפקיד הסגן החמישי מיועד לענת זנזורי, אך מינוי הסגן החמישי טעון אישור של משרד הפנים. זנזורי הייתה מספר שתיים ברשימתו של גרינברג והסגנות בשכר הובטחה לה לפני הבחירות. "נושא הסגנים יורד מסדר היום לאור בחינה מחדש", אמר גרינברג למלאבס היום (יום רביעי).
לטענת מספר גורמים פוליטייים בפתח תקוה, הסיבה העיקרית היא פיצוץ המפגש בנושא הנת"צ בהדר גנים. אותם גורמים מציינים שהציבור שנכח במפגש מזוהה עם דיעי ועם הבית היהודי, ולכן גרינברג רוצה לבדוק את הנושא. בעירייה הבהירו שלרצון של גינברג לבדוק מחדש את האפשרות למינוי סגנים נוספים בשכר אין קשר לאירועים בהדר גנים.

ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

ענת זנזורי. צילום זאב שטרן

 

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

רמי גרינברג. צילום זאב שטרן

מוקדם יותר השבוע, אישר כאמור גרינברג לעיתון 'מלאבס' שבישיבת המועצה הקרובה, יובאו לאישור מינוי הסגנים החדשים, דיעי וזנזורי. בסדר היום אותו קיבלו חברי המועצה נכתב תחת הסעיף אישור שינויים בתקן ובמבנה הארגוני 'אישור מינוי סגני ראש עיר בשכר – בכפוף לאישור משרד הפנים'. למלאבס אמר גרינברג בתחילת השבוע: "אנחנו עשינו התייעלות גדולה בחסכון בכוח אדם ובדוחות הכספיים הצגנו עודפים בשכר, גם אחרי שקיצצתי בתקציב 2019". הוא ציין גם את פרישתה של דרורית גור אריה, מנהלת מינהל התרבות ואמר: "כרגע אין מנהלת מינהל תרבות וצריך מישהו שיתכלל את כל מינהל התרבות, לכן נכון לשים סגן שירכז את כל הנושא, במקום שיהיה גם מנהל מינהל וגם יו"ר מעליו".
אז מה שאתה אומר זה שענת זנזורי תקבל את הסגנות החמישית והיא תבצע את התפקיד?
"במידה ומשרד הפנים יאשר את זה".
כאמור, היום הודיע גרינברג כי הוא מקפיא את העניין והמינויים לא יובאו לאישור המועצה בישיבה הקרובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיקי

    מה הולך כאן, מחלקים משרות מיותרות . דובר סגנים , כל משרה כ 50,000 שח ברוטו לחודש . מה איתי , לי לא מגיע ג'וב ??

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר